Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

Vraagje, wie zou bij mijn polo wat aanpassingen kunnen doen in de omgeving zuid holland ?
Uiteraard tegen vergoeding

Wensen:
-ramen dicht bij regen
-drl dim bij knipperlicht
-drl altijd aan/fel
-needlesweep (als dit mogelijk is, geen gti tellers)
-coming/leaving home (als dit mogelijk is)
-Rem aanpassing
-anti carjacking

Graag PB, alvast bedankt Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel een kabel in bestelling, maar woon niet in de buurt. Er is vast wel iemand die zo vrij wil zijn om t in te stellen lijkt me. Leaving home is trouwens sowieso niet mogelijk bij een Polo. DRL dim ook niet, dat wordt dan DRL uit bij knipperlicht. Tot slot kan ook ramen dicht bij regen niet... Van de genoemde aanpassingen ga je wel plezier hebben Big Grin
 
Ik heb wel een kabel in bestelling, maar woon niet in de buurt. Er is vast wel iemand die zo vrij wil zijn om t in te stellen lijkt me. Leaving home is trouwens sowieso niet mogelijk bij een Polo. DRL dim ook niet, dat wordt dan DRL uit bij knipperlicht. Tot slot kan ook ramen dicht bij regen niet... Van de genoemde aanpassingen ga je wel plezier hebben Big Grin
Jammer man ! Moet je zeker een module hebben voor leaving home ! wat ga jij aanpassen ?
 
bedankt !! als je orginelen velgen koopt heb je dat probleem niet..

met imitatie´s heb je dat meestal. Niet altijd.. als je vanaf de zijkant kijkt. stel dat je tegen stoep aanrijdt. dat eerst de band word geraakt.

zo hoort het maar bij imitatie velgen is dat meestal net anders om . kan ook zijn dat het 18inch is..


ja weet nu prescies hoe je de bm spoiler los kan krijgen.. goed mee gekeken dus als je ooit wilt weten kan je altijd vragen..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!