Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

Vandaag was het zover de velgen lagen klaar in Belgie om opgehaald te worden ! Vanochtend vroeg de auto ingestapt en 4 uur later was ik weer thuis.
Op de terugweg reed ik achter een audi RS6 MTM wat een beest is dat zeg, helaas door het gewicht van de Rotiform in de achterbak kon ik m niet bijhouden Stick Out Tongue
Als het weer het toelaat ga ik ze even passen onder de auto ;)

Vette velgen hoor. Erg chique
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DIKKE update! gaan er goed onderstaan, plannen klinken ook zeer goed met die gelakte onderdelen.
wordt een dikke polo!!
ik was ook eens aant kijken voor de zijskirt strips gelijk bij de gti, dam ik viel bijna achterover haha
ik dacht laat maar zitten dat is het niet waard Stick Out Tongue
en nu wachten dat het goed weer is haha!!
nog niet gedacht om ook airride te gaan nemen in plaats van kw v1 ? :mrgreen:
heb zelf een beetje spijt van dat ik een kw setje heb gekocht wat toch ook al redelijk wat geld kost, omdat je al andere veren moet steken achteraan dus je comfort gaat zowiezo toch heel ver weg zijn ook al heb je een zeer goede kwaliteit en comfortabele schroefset. omdat (bij mij) alles op het laagste is gedraaid toch zo goed als alle comfort weg is dus zou toch even over nadenken of zelfs eventueel een ap setje kopen wat toch een pak goedkoper is en toch kwalitatief zeer goed is of een h&r ultralow maar dan van flachwerk.
deze rijden wel nog heel comfortabel omdat als je deze op het hoogste zet je al zeer plat rijdt.
dus al je 'comfort' blijf je behouden en dat heb je niet als je eender welke schroefset koopt (ook al is het het duurste van het duurste) en deze op het laagste draait ;)
 
@sid
Tnx Sid ! Je bedoelt die met dat zwarte stuk in de sideskirts ? Zal wel aardig wat kosten inderdaad maar dat is met alles van de dealer. Ik zat idd te twijfelen ap en kw zijn bijna gelijk alleen de kw gaat lager/ is korter :s Airride zit er nog niet in maar lijkt me wel ideaal ! Wat bedoel je met andere veren steken achter?Ben benieuwd hoe de jouwe staat op air man ! Op zn laagst zou ik alleen doen voor meetings of shows denk ik

Ps hou ebay en de sloop in de gaten voor sideskirts zie wel eens hele koppen van autos voorbijkomen
 
ja de sidskirt strips bedoel ik zoals je kan zien op die witte polo gti met blq's dat zwart stukje inderdaad was iets van een 500 euro. voorlopig ga ik het bij static houden, ik ga hem op het laagst leggen dan lig ik op 3cm van de grond en achteraan heb ik kortere veren steken en dan laat ik de potjes nog weg en dan ligt hij plat genoeg voor mij en hopen dat ik dan geen stukken rij. ik bedoel dat kw redelijk duur is ma is ook een zeer goede schroefset alleen in mijn geval was het voordeliger geweest als ik ap had genomen want dan was het comfort gelijk nu zo goed als hetzelfde gebleven kw is gewoon comfortabeler als je de schroefset maar voor de helft benut (schroefdraad) kw gaat vooraan inderdaad laag genoeg alleen achteraan niet. ik had nog een kleine 3 cm speling tussen band en kas en dat was naar mijn mening veel te veel vandaar dat ik andere veren heb moeten steken achteraan (kortere) over gekocht van ibifaho. ma dat ligt meer aan de polo 6r's dan aan de schroefset. een polo is nu eenmaal niet makkelijk heel plat te krijgen zonder aanpassingen. want mijn vriend had een chevrolet cruze en had ook kw v1 hij lag met zijn schroefset op het HOOGST op 5cm van de grond als hij de schroefset omlaag draaide kon hij gewoon de auto met het chassis op de grond leggen dus ligt van auto tot auto af
 
ja ga maar voor 195/40 17 staat al inderdaad genoeg getrokken vooraan valt de velg wel samen met de kas dus moet je mee opletten ik heb mijn kassen laten rollen en nu raken ze net niet, ondertussen is dat stuk waar je schroef zit voorje bumpers bij elkaar te houden afgebroken want daar raakte hij eerst nog constant. achteraan raakt hij niet.
ik zelf rij met 185/35 als daily maar puur alleen om zo laag te kunnen rijden mss dat ik ook ga overwegen om 195's te nemen als de mijne versleten zijn want mijn velgen staan inderdaad xtreem getrokken
 
ja ga maar voor 195/40 17 staat al inderdaad genoeg getrokken vooraan valt de velg wel samen met de kas dus moet je mee opletten ik heb mijn kassen laten rollen en nu raken ze net niet, ondertussen is dat stuk waar je schroef zit voorje bumpers bij elkaar te houden afgebroken want daar raakte hij eerst nog constant. achteraan raakt hij niet.
ik zelf rij met 185/35 als daily maar puur alleen om zo laag te kunnen rijden mss dat ik ook ga overwegen om 195's te nemen als de mijne versleten zijn want mijn velgen staan inderdaad xtreem getrokken

Ja dat had ik al verwacht maar even kijken of t gaat aanlopen anders maar uitrollen of afdraaien ofzo. Wat kost rollen van de kasten en nemen ze dan ook t plastic deel mee van de voorbumper?
 
kassen rollen kost rond de 30euro per kas. afdraaien velg gaat niet, er zit niet genoeg vlees aan om te laten afdraaien je moet toch minsten een 5tal mm, mss 4mm max nog hebben en het hart aan de binnenkant is z'n 6 a 7mm dus dat is niet de moeite. nu stel, je zegt ik verlaag hem niet zo heel fel bv maar een paar cm. dan heb je geen problemen, dan zou je zelfs 205/40 erop kunnen leggen, had ik eerst onder de mijne liggen alleen heb je dan zo wat meer band en dat vond ik niet zo mooi maar het rijdt wel comfortabeler als 195/40. zelfs 215 zou erop gaan dan en dan heb je je velg bijna niet meer getrokken. het is maar hoe laag je hem legt en hoe comfortabel je de auto nog wilt hebben
 
kassen rollen kost rond de 30euro per kas. afdraaien velg gaat niet, er zit niet genoeg vlees aan om te laten afdraaien je moet toch minsten een 5tal mm, mss 4mm max nog hebben en het hart aan de binnenkant is z'n 6 a 7mm dus dat is niet de moeite. nu stel, je zegt ik verlaag hem niet zo heel fel bv maar een paar cm. dan heb je geen problemen, dan zou je zelfs 205/40 erop kunnen leggen, had ik eerst onder de mijne liggen alleen heb je dan zo wat meer band en dat vond ik niet zo mooi maar het rijdt wel comfortabeler als 195/40. zelfs 215 zou erop gaan dan en dan heb je je velg bijna niet meer getrokken. het is maar hoe laag je hem legt en hoe comfortabel je de auto nog wilt hebben
Klopt maar het oog wil ook wat natuurlijk en hoog met ern dikke band vind ik persoonlijk niks. Bedankt voor de tip rollen dan maar ;)
 
@xander ik zat ook al op tyrestretch te kijken 8j is dan nog iets breder dan die van jou toch ? dus nog een klein beetje meer stretch. Best een knap profiel trouwens die nankang. Die cayenne's waren dik man ! heb je ze nog trouwens of ook weggedaan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!