Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

Als je schokbrekers lek zijn zou ik die eerst laten vervangen onder garantie alvorens je er wat anders onder gaat leggen. :)
Ja dit was ook mijn plan, ik dacht er ook aan als ze bezwaar hadden tegen een KW schroefset dan kan ik zeggend dat ik neit tevreden ben over de huidige schokdempers
Heb nog mensen gehoord met lekke dempers op zo'n korte tijd :s zou toch niet mogen na 8maand (tenzij je al 200000km gereden hebt in 8maand Stick Out Tongue.
Nee ? had bij mijn vorige polo ook last van waren de voorste schokdempers lek maar dit was pas na 70.000km
Bij deze polo nu al lek voor met krap 10.000 km op de teller :(
ja zou ze dan ook eerst laten vervangen onder garantie, en daarna andere steken dan kun je je auto nog steeds volledig origneel eventueel door verkopen ;)
Ja dat is inderdaad een goed idee al merk je t neit gauw dat ze lek zijn alleen met ramen open als je langs een muur of geparkeerde auto's rijdt ( zo een bureastoel geluid als je versteld)
Ja idd, je kan nog altijd de origine.e ophanging appart verkopen op.
Ik ben wel van plan om het originele sportonderstel te houden ivm verkoop mocht het er ooit komen.
Dat zou ik alleen doen als ik dan een R32 of een R20 kan veroorloven maarja dat zijn toekomstplannen Big Grin Of een polo R WRC trouwens lijkt me echt een bommetje 220 pk en emt abt zelfs 290 !
 
Al sinds ik mijn eerste polo had was ik al een grote fan van de Rotiform velgen (Worthersee filmpjes je kent het wel ;)). Maar heb er nooit het budget voor gehad omdat ik ook nog studeer.
Nu is het eindelijk zover en heb ik contact gehad met BS-Wheels in Belgie voor een setje BLQ's. Helaas was het niet mogelijk om ze via Engeland te bestellen waar ze een stuk goedkoper zijn. Over een kleine 2 weken kan ik ze ophalen. Totdat het beter weer is blijf ik nog rijden op 15" staal met winterbanden maar dit weegt natuurlijk niet op tegen de zomermaanden met de BLQ eronder Big Grin

De velgen zijn 17inch 8j et30 machine finished.

De volgende foto's hebben mij echt overtuigd voor deze keuze:



Deze polo rijdt op air natuurlijk maar met een schroefset zal het iets hoger worden.

De volgende plannen zijn: set Nankang 195/40 17 en een KW V1 hier heb ik nog de hele winter voor dus dat moet goedkomen !

Ik hou jullie op de hoogte :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
idd, maar met grotere velgen valt dit goed mee,
ook zou ik persoonlijk niet voor nankangs gaan als je van grip houdt.
ze hebben specialere maten, maar qua grip laten ze te wensen over, voor de rest dikke polo en mooie plannen!
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Ziet er zeker dik uit!! Kun jij mij uitleggen hoe je je diffuser hoogglans zwart heb gemaakt?
Heb ik nog niet ! ik neem aan dat t schuren is en dan mega veel primer en weer schuren om t een beetje glad te krijgen en daarna spuiten

idd, maar met grotere velgen valt dit goed mee,
ook zou ik persoonlijk niet voor nankangs gaan als je van grip houdt.
ze hebben specialere maten, maar qua grip laten ze te wensen over, voor de rest dikke polo en mooie plannen!
Wat raad je aan voor banden ? moet wel beetje in hetzelfde segment zitten en dezelfde maat ? Hankook ofzo ?
 
Heb ik nog niet ! ik neem aan dat t schuren is en dan mega veel primer en weer schuren om t een beetje glad te krijgen en daarna spuiten


Wat raad je aan voor banden ? moet wel beetje in hetzelfde segment zitten en dezelfde maat ? Hankook ofzo ?
hankook, falken(zeer tevreden van, moet geen andere meer hebben),
uniroyal rainsport als het je om profieltype gaat, maar ik zou voor falken gaan, ietsje duurder dan nankang, maar ga je veel beter mee af zijn.
vredestein kan je ook kiezen, maar die falkens hebben een pak meer grip,


de achterdiffuser heb ik ook in hoogglans zwart, ziet er proper uit, idd goed opschuren. heb het bij mij in de carosserie laten doen, omdat er nog wat moest aangepast worden. je kan die gewoon van je bumper afklikken.
mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
hankook, falken(zeer tevreden van, moet geen andere meer hebben),
uniroyal rainsport als het je om profieltype gaat, maar ik zou voor falken gaan, ietsje duurder dan nankang, maar ga je veel beter mee af zijn.
vredestein kan je ook kiezen, maar die falkens hebben een pak meer grip,


de achterdiffuser heb ik ook in hoogglans zwart, ziet er proper uit, idd goed opschuren. heb het bij mij in de carosserie laten doen, omdat er nog wat moest aangepast worden. je kan die gewoon van je bumper afklikken.
mvg

Super ! Bedankt voor de tip ik ga zeker voor de banden kijken !
 
Vandaag was het zover de velgen lagen klaar in Belgie om opgehaald te worden ! Vanochtend vroeg de auto ingestapt en 4 uur later was ik weer thuis.
Op de terugweg reed ik achter een audi RS6 MTM wat een beest is dat zeg, helaas door het gewicht van de Rotiform in de achterbak kon ik m niet bijhouden Stick Out Tongue




Als het weer het toelaat ga ik ze even passen onder de auto ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!