Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

Ziet er goed uit!
Met mijn lage R-line bumper moet ik al opletten bij stoepranden, maar de jouwe is extreem.

Mijn mistlampkappen, ondergrill, zwaard en bovengrille ga ik binnenkort plastidippen, vind ze nu te grijzig.

Ik had, toen ik zonder verlaging reed, ook al dat ik moest oppassen bij parkeergarages, stoepranden en sommige steile drempels! Het is inderdaad uitkijken geblazen de voorbumper hangt voor mijn gevoel een pak dichter bij de grond dan een gewone 6r of gti bumper.
 
Ik had, toen ik zonder verlaging reed, ook al dat ik moest oppassen bij parkeergarages, stoepranden en sommige steile drempels! Het is inderdaad uitkijken geblazen de voorbumper hangt voor mijn gevoel een pak dichter bij de grond dan een gewone 6r of gti bumper.
Daar heb ik ook last van hoor Stick Out Tongue En weet dat de BlueGT hetzelfde heeft. Als ik bij een parkeergarage iets te vlot omhoog rijd dan schaaf ie ook al.
 
Dit maar eens proberen, ruikt in elk geval erg goed en laat de velgen mooi glimmen Big Grin



Velgen gaan in de winter misschien in de verkoop, als ik een mooi setje 3sdm 0.06 of iets tweedeligs kan vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit maar eens proberen, ruikt in elk geval erg goed en laat de velgen mooi glimmen Big Grin



Velgen gaan in de winter misschien in de verkoop, als ik een mooi setje 3sdm 0.06 of iets tweedeligs kan vinden.

Goed spul! Gebruik ik zelf ook voor de binnenkant van de velg. Blijven ze de hele winter goed en kwestie van spons eroverheen en schoon zijn ze!
 
Eerst zorgen dat je velgen goed schoon en droog zijn. Het mooiste zou zijn dat je ook eventuele teerspetters verwijderd, dan een dun laagje Poor Boys wheel sealant aanbrengen, even laten zitten totdat het dof uitslaat en uitpoetsen. Wil je het helemaal goed doen dan kun je nog één of twee lagen aanbrengen. :wink: Ik heb het zelf vandaag net zelf binnen gekregen via Carclean.nl, weer een aantal dingetjes besteld bij hun. Ik had eerst Rimwax van Smartwax voor m'n velgen, ook heel goed spul maar ben benieuwd naar deze wheel sealant van Poor Boys.
 
Wheel sealant van Poor Boys is heel goed. Ik weet een betere van Gyeon (Q2 Rim) maar die kost veel meer en dan kan je na 3-4 keer een nieuw flesje kopen Stick Out Tongue Als je hun product video bekijkt en let op de afrol van water/vuil dan is het echt magnifiek. Maar de Poor Boys is voor mij goed zat, doe ze toch meerdere malen per jaar :) Even wielen eraf en de velgen/klauwen met 2 lagen inzetten en ze kunnen er bijna een jaar tegen. Doe het meestel net na de winter en dan ergens rond deze tijd weer.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
[MENTION=1630]graafie[/MENTION] Ik was na 1 laag al uitgeput Stick Out Tongue Spul werkt echt goed trouwens is een soort vaseline laagje waardoor remstof en vuil niet kan hechten, ik zou er geen hogedruk vol opzetten. Zelf ook bij carclean besteld trouwens.
 
Omdat het kan :)

Volgend seizoen de achterste potjes verwijderen. Is dit makkelijk zelf te doen, met behulp van de standaard krik?
Als ik zo kijk heb ik nog steeds wel wat wheelgap en wil dit het liefst zo minimaal mogelijk, denk erover om toch een maatje groter te gaan naar 18inch.

Fotocredit: [MENTION=2895]WobbleKid[/MENTION]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!