Noel's :: 2013 LowLife 6R R-line ::

Plannen & ideeen

Heb even een shopje gemaakt waar de lip meegespoten is (wit) en de grill en het logo piano zwart.
Oja en een tropische kentekenplaat Big Grin

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vet!! Eens kijken of je zo'n plaat kan scoren, leuk om bij een meeting erop te zetten Big Grin
Precies, vond het zelf eigenlijk wel erg gaaf staan ipv een duitse plaat wat je vaak ziet.
Heb al gezocht maar in de buurt kan ik ze nergens vinden, wel een amerikaanse site gezien 100 dollar gaat me een beetje te ver.
Miscchien dat een lokale platenboer ze kan namaken zal eens vragen.
 
Ziet er goed uit!
Je ondergrill wordt dan glanzend zwart? Ben benieuwd naar het resultaat, gaat volgens mij dik staan.
Mijne ga ik matzwart plastidippen, nu vind ik het te 'grijzig'... Ik neem dan ook de bovengrill mee (behalve logo), dan is alles één kleur.
Vind ik ook, lelijke kleur dat plastic, de nieuwe Rline heeft wel al hooglans zwart maar plastidip gaat hem ook erg goed staan denk ik !
 
Ziet er strak uit, zal wel veel werk zijn zeker?
Als je het helemaal perfect wil wel, het is meer een priegelwerk (veel geduld vereist) dan dat het echt veel werk is. Ik vond bijvoorbeeld het verwijderen van de grill al een aardige klus.
Zal wel een 'leuk' werkje zijn die ondergril om te wrappen. Big Grin
De mistlampcovers zal wel meevallen maar die lamellen van de ondergrille ....... dat wordt idd een 'leuk' werkje.
 
Na lang zoeken eindelijk de schroefset gevonden die ik wilde, de KW V1 van Mypolo lid Sid.
Hieronder wat foto's hoe de Polo er nu bij staat. Dit was tijdens Volsktyle Duitsland.
De voorbumper schraapt nu al bij klinkerwegen en zo een beetje alle drempels, maar dat is een goed teken. Volgend seizoen moet hij achter wel wat lager komen te liggen en misschien even op zoek naar een ander setje wielen.

Ook wil ik nog wat delen laten wrappen (ondergrille en mistlamp kappen, zwaard en achterdiffuser) als iemand zich geroepen voelt dm me even.

Groet Noel


Hier liep ik toevallig net langs met mijn broertje





Fans van het eerste uur Stick Out Tongue


Fotograaf: [MENTION=2895]WobbleKid[/MENTION]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!