Nieuw uiterlijk MyPolo.nl forum

Ik vind het er heel erg mooi uit zien maar ik ben toch niet echt blij met de update. De zoek functie is weg, maar dit is al bekend. En op mijn Android tablet heb ik veel problemen, ten eerste kan ik niet meer automatisch inloggen (en ik ben lui natuurlijk...) en ten tweede lijken mijn posts vanaf de tablet niet goed te gaan.
Ik had hier gisteren in dit topic ook al een reactie gepost vanaf mijn tablet maar die is nergens te zien of hebben jullie ook een spam filter toegevoegd? Stick Out Tongue Heb het ook al met andere posts gehad vanaf mijn tablet.

Ik zal de volgende keer beter in de gaten houden wat er precies gebeurd.
 
De zoek-functie komt weer terug, dit gaat Maik weer oppakken als hij terug is van zijn vakantie!
Overigens voor de mensen die BLAUW niet mooi vinden, er komen eerdaags nog andere kleuren beschikbaar! (als ik tijd heb gevonden om de forum software te updaten, ben op moment druk bezig met mijn auto verkopen, een andere auto zoeken, de babykamer en werk ook nog gewoon 5 dagen in de week!)

Wat betreft jouw problemen (FireFly, bedankt voor het melden!) zou ik die graag specifieker uitgelegd willen zien, dan kunnen wij erin duiken! Ik browse zelf vaak genoeg via mijn HTC (android 4) op het forum, en ik blijf gewoon netjes ingelogd! Heb je cookies wel aan staan? of misschien de site per ongeluk geblocked voor cookies? Ik zelf heb via mijn mobiel ook nog nooit gehad dat mijn post niet is doorgekomen. Hoe vaak komt dit voor?

En nog even algemeen:
Vind het nog altijd alleen jammer dat als we iets veranderen (en er een paar dingen niet goed gaan) iedereen meteen "niet blij is met de update", zowel mensen die hier reageren als mensen die alleen via via hun mening laten weten (als je dat niet openbaar post, kunnen we er niets mee).
Geef ons de kans de problemen op te lossen, ik kan me niet voorstellen dat de laatste update m.b.t. het uiterlijk als negatief wordt gezien, wij vinden het echt stukken netter en rustiger ogen in het nieuwe layout, de laatste puntjes moeten alleen nog op de i en die kunnen we alleen verbeteren als er opbouwende kritiek is, de reacties als "ik vind het maar niets" kunnen we niets mee!
 
@firefly, welke browser gebruik je dan op je tablet?
Allicht dat het browser gerelateerd is;)
Of gebruik je tapatalk voor mypolo?

Verder @ Johan en t team, er zijn de afgelopen tijd heeeel veel veranderingen gebeurt met mypolo.nl, de site is gegroeit van een top hobby site naar het professionelere grotere gebeuren;)
Alleen vraagt het even wat wennen wat dus helaas die onwennige reacties mee kunnen brengen:(
Als je het mij vraagt doen jullie het echt absoluut top!
Jullie hebben maar een beperkt aantal handen en buiten alles, beperkte tijd voor de site en als je dan alles opteld, dan kun je stellen dat jullie werk echt super goed is!
Zoiets als mypolo.nl zet je niet zomaar neer, daar is echt een hart voor nodig en echt super teamwork;)
Alles wat jullie met zn allen als team dus doen, alles daarboven qua prestaties of iets dergelijks kun je zoeken buiten het directe hobby matig bouwen, onderhouden en vernieuwen van een site/forum;)
(iig dat is mijn visie:mrgreen:)

En als iemand het maar niks vind, laat diegene dan inderdaad even specificeren waarom en verbeteringen voorstellen hoe het anders/beter kan;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik gebruik Chrome op mijn tablet. Ik zal goed in de gaten houden wat er precies gebeurd.
En anders probeer ik de gewone browser ook wel een keer.
Deze komt iig van de tablet via Chrome
 
@ GewoonJan: ik vind kritiek ook absoluut niet erg, maar het moet wel opbouwend zijn, van wat ik hoorde zijn er een aantal berichten aan iemand van het team gestuurd van mensen die dus klagen, maar ik zie dan nergens doorschemeren wat er "mis" mee is. Als je dan dat soort dingen hoort vind ik het niet fair tegenover Maik (die de laatste update, waarvoor super respect omdat het voor hem allemaal nieuw is, voor zijn rekening heeft genomen) om zulke berichten te sturen, ook hij heeft het druk en is nu aan het genieten van zijn vakantie.

@ FireFly: Ik zal eens kijken of ik ook wat vaker chrome kan gebruiken en misschien tegen dezelfde bugs aan loop! Bedankt voor je input in elk geval en we horen het graag!
 
@Johan, dat ben ik ook absoluut met je eens!
Anders is het gewoon klagen en ker vervelend zijn, dan daadwerkelijk opbouwende kritiek geven.
Ik hoop dat niet al te veel van die berichten zich meer voor doen(het liefst geen, maar uitsluiten zal wss alleen een droom zijn), het is namelijk ook het niet respecteren van andermans werk in mijn ogen.
Ik zou graag mijn steentje hierin bij willen dragen, maar dat gaat helaas niet, dus ik houdt het op een zo actief als mij gegunt is lid te zijn voor de gemeenschap;)

@firefly, dat zal denk ik wel tegen gaan vallenStick Out Tongue
Ben niet echt kapot van default androidStick Out Tongue
Ik gebruik zelf opera mini (met de bekende problemen) en dat werkt verder prima:)

Ben wel benieuwd naar chrome, dus zal het ook eens gaan gebruiken!
Op de computer is het iig wel een prettige browser:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Met de standaard Android 4.x browser op mijn Asus-tablet maak ik al maanden gebruik van MyPolo.nl, en nog geen problemen ondervonden. Lijkt dan aan Android Chrome te liggen. Heb tot nu toe in ieder geval nog geen opmerkingen gehoord over bijv. Windows Chrome.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik ben nu nog steeds ingelogd en dat was de laatste tijd niet. Misschien toch iets met cookies e.d.
Er zal wel niks aan de hand zijn, maar als ik het kan reproduceren laat ik het weten.
 
For the ones that dislike the black style ;) Ga naar gebruikersinstellingen (in de navbar) dan in het menu links onder "Mijn Account" kiezen voor "Opties wijzigen". Je zal dan bij het 2de punt van onder het volgende zien "Forumlay-out:" Hier kun je kiezen voor een andere style dan zwart (TF-Ideal Styles!!!) De overige stylen zullen dit weekend nog verwijderd worden na de software updates.

Na de software update's zal dit onder de forum home index mogelijk zijn.
 
En we gaan door! Wegens vakantie liepen we wat achter met betrekking tot de update's. Dit betekend dan ook dat er weer behoorlijk onderhoud uitgevoerd moet worden. Onderstaand vinden jullie een overzicht wat er komende dagen geupdate gaat worden.

Update's;
vB Ideal (vBulletin skin) Uitgevoerd
PureVision (Wordpress skin) Uitgevoerd
vBulletin 4.2 Uitgevoerd
DTO Garage Uitgevoerd

Verholpen;
- Zoek mogelijkheden, nu mogelijk in de footer van de pagina (is even wennen maar zo is helaas de skin aangeleverd)
- Inlog mogelijkheden, er zijn nu twee simpele en goed zichtbare buttons waarvan de inlog button voor een popup inlog zorgt.

Werken aan;
- Diverse icoontjes werken nog niet, er dien een paar zaken geupload worden @server -> zal vanavond verholpen zijn. Uitgevoerd
- De forum header fonts zijn te groot evenals diverse andere teksten -> Uitgevoerd
- Invulling footer -> Uitgevoerd
- Forum taps boven aan (ook wat is er nieuw e.d) -> Ook dit zal vanavond verholpen worden Uitgevoerd
- Links onder forum tabs -> Ook dit zal vanavond verholpen worden Uitgevoerd

Excuus voor het ongemak, maar we moeten bij blijven Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom goed bezig!
Kan het trouwens kloppen dat momenteel de links zoals die eerder onder het forummenu stonden (zoals die zeer handige "Nieuwe berichten") zijn verdwenen?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!