Nieuw uiterlijk MyPolo.nl forum

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Na diverse test hebben we het forum om kunnen zetten op een nieuwe layout. Natuurlijk zal dit gepaard gaan met diverse kleine "bugs". Echter hopen wij dat jullie deze willen vermelden in dit topic om ze zo aan te pakken.

Het zal even wennen zijn maar in principe moet alles op de zelfde plek staan! Er is namelijk niet gesleuteld aan de instelleningen aan het uiterlijk. Zo vind je nu een sidebar op de homepage, helaas moet het forum hier iets aan ruimte door inleveren maar de extra info die het brengt moet het waard zijn Big Grin.

Punten waar we op dit moment nog aan werken:
- Foto weergave "Garages" in de sidebar (geeft nu geen foto weer)
- Geadvanceerd zoeken staat nog niet netjes uitgelijnt.
- Kiezen van stijlen onderaan de pagina (later naast zwart ook blauw, rood en groen instelbaar)
- Op homepage forum laatste bericht te lang
- Aantal berichten achter elkaar nu onder elkaar

En niet te vergeten de mobiele variant van het forum waar nog hard aan gewerkt word.

Het MyPolo team!
 
Zat al te wachten op dit berichtje:mrgreen:

Btw nog 1 vraagje, wat is die top eigk in de side bar vannde forum homepage?

Enneh echt wel een toffe update!Big Grin
Alleen nog even de bovenste balk waar ook het logo in staat evt dezelfde kleur zwart maken;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Zat al te wachten op dit berichtje:mrgreen:

Btw nog 1 vraagje, wat is die top eigk in de side bar vannde forum homepage?

Enneh echt wel een toffe update!Big Grin
Alleen nog even de bovenste balk waar ook het logo in staat evt dezelfde kleur zwart maken;)

Wat bedoel je precies? Misschien ff plaatje uploaden en daarbij deel in rood omcirkelen Big Grin
 
Oh haha sorry, bedoelde de top 5 sectie op de forum homepageStick Out Tongue
Zit op de ipad en heb geen lenzen in/bril opStick Out Tongue
Dus duurt dan even voordat ik een type gebrek zie:lol:

En zal straks op de laptop wel even je een screenshot geven;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik kom het inlog gedeelte niet tegen, of kijk ik er over heen.Big Grin

Ik zie het idd als je een maal uitgelogd bent kan je niet meer inloggen (de balk verdwijnt) Ik ga er meteen mee aan de slag. Mocht je willen inloggen. Klik naast forum op garage en dan op een foto. Het systeem zal dan vragen om een inlog (geen oplossing dus ik ga snel aan het werk Big Grin)
 
gewoonjan-albums-printscreens-picture1056-whut.jpg

dit bedoelde ik Maik ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
sorry voor nog een post, maar aangezien ik nu toch bezig ben met printscreens, dan deze ook maar even Stick Out Tongue
gewoonjan-albums-printscreens-picture1057-infinity.jpg

ik krijg dit alleen op m'n laptop in google chrome, ipad met safari gaf geen problemen.
ik heb nog geen andere browser geprobeerd op m'n laptop, zal eens kijken wat dat oplevert ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
sorry voor nog een post, maar aangezien ik nu toch bezig ben met printscreens, dan deze ook maar even Stick Out Tongue
gewoonjan-albums-printscreens-picture1057-infinity.jpg

ik krijg dit alleen op m'n laptop in google chrome, ipad met safari gaf geen problemen.
ik heb nog geen andere browser geprobeerd op m'n laptop, zal eens kijken wat dat oplevert ;)

Hoe meer punten des te beter, we zetten graag een goede site neer. Ik zal eens kijken wat er aan de hand is. Gisteren deed ie het nog
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!