Nieuw uiterlijk MyPolo.nl forum

De Website knop kun je beter dezelfde benaming (Home) en plek (helemaal links) geven als op de Homepagina, dit is logischer.
Wijzigen in Home is mogelijk, maar helemaal vooraan zetten zal ik moeten testen aangezien het een door ons toegevoegde tab (button) is en die van vBulletin zelf standaard vooraan staan.


Mypolo.nl logo op het forum klikt door naar het forum, terwijl deze op de Homepagina naar Home verwijst. Consistenter als beide naar Homepagina verwijzen.
Als het goed is, is dit nu als gewenst ;)
 
Jep, volledig zwarte balk met de links hier op de iPad.
Btw de gebruikte browser is safari;)

Is dit met een tablet? En het gaat niet om de links balk Big Grin Maar om een zwarte balk die van boven naar beneden aan de linker kant blijft staan. Zie je hem niet dan zou je op je tablet even style vBulletin TF Ideal (test 1200) aan moeten zetten dan komt ie zeker te voorschijn Big Grin
 
Jep, de iPad qualificeert als een tablet:mrgreen:
Ik heb ook even 2 screenies gemaakt van je 2 genoemde test stijlen;)
3RTCVG0t

Dit is de 1000 stijl

QqNLoyf3

En dit is de 1200 stijl;)

Allebei niet erg prettig nog, maar daarvoor zijn het test stijlen;)
Voor nu blijf ik bij de standaard stijl;)

Als je nog wat nodig hebt, laat t maar weten!:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Er waren me ook al meer kleine verbeteringen in het forum-overzicht opgevallen, zoals de iconen voor het aantal berichten en het aantal posts.
Maar vooral die subforums zijn handig, en dus ook dat je direct ziet in welk subforum dat ongelezen bericht zit.

Dat gaf ook de doorslag dat maar eens te gaan gebruiken
 
ziet er zeker goed uit!
alleen nog even een vraagje, is de weergave van de garages ook gewijzigd?

aangezien ik zo niks anders meer kan zien dan de berichten ;)
of staat er iets verkeerd bij mijn instellingen? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Hier zie ik nog gewoon garage's. Inmiddels alweer gefixt dus?

BTW Ook erg leuk dat je nu elke keer dat je naar een topic gaat nog steeds een - steeds wisselende - random garage ziet, nu de sidebar ook in elk topic verschijnt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!