Nieuw uiterlijk MyPolo.nl forum

Als ik op een garage klik, zie ik niet de eerste post met de foto's en tekst van de eigenaar. Alleen de eerste reactie daarop.
Waarschijnlijk is de koppeling, die destijds tussen de Mijn Garage en het Mijn Polo-topic gemaakt was, nu verdwenen.

Ben het denk ik vergeten in de sheets te zetten, met een kwartiertje werkt het weer ;)
 
Waarom aparte forums voor vragen en problemen ? Mensen zullen de problemen en vragen forums door elkaar gaan gebruiken, hoe maak je het onderscheid ?

En ik neem aan dat de inhoud van de huidige sub-forums op Polo type verplaatst gaan worden in de nieuwe sub-forums. Klopt dit ?

Ik zal er nog even TEST bij zetten. Ik had het idee om dit ook beter op te splitsen zodat je direct kan zien; he een probleem voor een 6R laat ik eens kijken (misschien kan ik wel helpen) in plaats van een threat in het mapje 6R in Vragen/Problemen en tuning
 
Ik zal er nog even TEST bij zetten. Ik had het idee om dit ook beter op te splitsen zodat je direct kan zien; he een probleem voor een 6R laat ik eens kijken (misschien kan ik wel helpen) in plaats van een threat in het mapje 6R in Vragen/Problemen en tuning
Wat ik bedoel is dat een probleem meestal eindigt met een vraag, en dat beide topic-starters hulp nodig hebben. Deze gaan echt door elkaar gebruikt worden, wat de vindbaarheid niet ten goede komt.
Voor Tuning een apart sub-forum is wel een goed idee.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!