Mijn 9N

Ja dat werkt nu wel nadat ze het slot vervangen hebben, maar een lampje wat aangeeft dat de deur open is zie ik niet. De 9n had het wel, maar @Brent Verhaegen gaf aan zo'n lampje ook niet op zijn 9n3 te hebben gezien. Ze kunnen uiteraard beide stuk zijn, als jij of iemand kan uitsluiten dat zo'n lampje er wel op zit hoor ik dat graag.
Misschien rondkijken bij marktplaats advertenties van 9N3’s. Als daar de deur open is en het contact aanstaat weet je het ook. Had al even gekeken en zag er nog geen met deur-open-lampje.

Heb je wel een lampje voor achterklep open?
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Net even in het SSB 265 - Volkswagen Polo Vehicle Electrics (Self study programme) gekeken. Hier staat aangegeven dat de Door open indicator een optionele uitrusting is. Zal dus in een optiepakket zitten, waar mijn auto in ieder geval niet mee is uitgerust.

Alles wat op onderstaande afbeelding is aangeduid is een mogelijke optie:1635860877667.png
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Het gaat me vooral om de wegligging. Wanneer ik rijd wil ik het gevoel hebben in een veel grotere auto te zitten.
Geen idee wat voor gevoel dat moet zijn? Maar met grotere wielen en dus kleinere banden word de auto gevoeliger op de weg, dus iets stugger, maar wegligging in bochten word wel beter
 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Onder mijn eerste 6N1 had ik 195/55. Dat reed aanzienlijk steviger dan de 185/55 banden vond ik. Ben er niet zo in thuis maar als ik het goed begrijp passen die banden dus om mijn huidige wielen?
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Ik ontdek net dat dat plastic ding bij de ruitenwissers kapot is, geen idee hoe dat heet. Zie ook dat ze het hebben proberen te lijmen. Wat een prutswerk! Weet iemand of dat te vervangen is?IMG_6860.JPGIMG_6861.JPG
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Blij om te lezen dat de parafaan te vervangen is!

Heb mijn 9n3 laten nakijken omdat lampje nummer vijf steeds brandt bij een koude start.

lapjez.png

Wanneer ik opnieuw start brandt het niet langer en de auto wordt wel gewoon warm en blijft mooi op temperatuur. De monteur ontdekte dat de kabelboom verkankerd is.

kabelboom.jpg

Deze kabelboom wordt bedoeld (de foto is overigens niet van mijn eigen auto) en die zal ik morgen even van de sloop halen. Of kan ik die beter nieuw bestellen, zo ja, welk merk?

Verder heb ik vier 195/50R15 winterbanden met 16" wielen op het oog. Passen die? Nu zitten er vier 165/70R14 banden onder met 14" wielen.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Blij om te lezen dat de parafaan te vervangen is!

Heb mijn 9n3 laten nakijken omdat lampje nummer vijf steeds brandt bij een koude start.

lapjez.png

Wanneer ik opnieuw start brandt het niet langer en de auto wordt wel gewoon warm en blijft mooi op temperatuur. De monteur ontdekte dat de kabelboom verkankerd is.

kabelboom.jpg

Deze kabelboom wordt bedoeld (de foto is overigens niet van mijn eigen auto) en die zal ik morgen even van de sloop halen. Of kan ik die beter nieuw bestellen, zo ja, welk merk?

Verder heb ik vier 195/50R15 winterbanden met 16" wielen op het oog. Passen die? Nu zitten er vier 165/70R14 banden onder met 14" wielen.
R15 met 16" gaat sowieso niet passen, je moet wel banden hebben met 16 inch om op je velg te kunnen passen. Volgende maten gaan daarmee wel samen.

16 inch, Breedte 7J
Maat 195/45 R16
Maat 195/50 R16
Maat 205/45 R16
Maat 215/40 R16
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
R15 met 16" gaat sowieso niet passen, je moet wel banden hebben met 16 inch om op je velg te kunnen passen. Volgende maten gaan daarmee wel samen.

16 inch, Breedte 7J
Maat 195/45 R16
Maat 195/50 R16
Maat 205/45 R16
Maat 215/40 R16
De originele wielen zijn 14" passen er dan wel 16" wielen op de 9n?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!