Meet de grunnigers (Meet Groningen)

Ja inderdaad dat was ik.
Jammer dat je weer zo snel weg moest, ik heb je polo niet eens kunnen bekijken. Stond je eerst ook op een andere plek te wachten? Het liep namelijk niet helemaal volgens planning, de geplande plek was al helemaal vol namelijk. Hopelijk kom je een volgende keer ook weer langs en kun je langer blijven zodat we je polo eens goed kunnen bekijken. ;)
 
Zeg Sidney, kom jij ook nog een keer langs?Big Grin
Hoorde dat jij echt een hele gave bak moet hebben!Big Grin
(misschien eens een garage voor jullie beiden wagens aanmaken als dat mogelijk is?:mrgreen:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Jammer dat je weer zo snel weg moest, ik heb je polo niet eens kunnen bekijken. Stond je eerst ook op een andere plek te wachten? Het liep namelijk niet helemaal volgens planning, de geplande plek was al helemaal vol namelijk. Hopelijk kom je een volgende keer ook weer langs en kun je langer blijven zodat we je polo eens goed kunnen bekijken. ;)

Ik vond het zelf ook nogal jammer, maar goed volgende keer zal ik proberen van de partij te zijn!
Ik was via delfzijl naar appingedam gegaan om van aldaar met een groepje van 4 richting stadspark te gaan.
en thja bij de geplande plek stond niemand, maar uiteindelijk is dat goed gekomen.
Maar goed eerst de te mooie Foto's bekijken ! Big Grin En de volgende keer beter.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!