Meet de grunnigers (Meet Groningen)

Vanmiddag ook de auto schoongemaakt want hij moet morgen wel toonbaar zijn hè. Maar of het nou zo zinvol was weet ik niet, als het morgen mooi weer is zit hij meteen onder de vliegen, is het morgen strontweer wordt hij ook weer ontzettend smerig. :cry:

Maar...........kan ik morgen aanwezig zijn, dat is nog maar de vraag. Mijn vrouw werkt dus op een golfbaan en die is uiteraard elke dag open. Normaal is ze in het weekend wel vrij maar vanmiddag werd ze thuis gebeld met de mededeling of ze morgenvroeg aub langs moest komen omdat ze problemen hebben met het computersysteem en omdat het nogal druk was. Aangezien ze er nog maar een paar maand werkt kan ze uiteraard moeilijk 'nee' zeggen.
Nu is het maar te hopen dat ze voor twee uur weer thuis is zodat ik richting groningen kan rijden want zo'n meeting lijkt me wel geinig, even kijken welke gezichten er bij de namen horen.:grin:
Dus mocht ik er toch niet zijn dan weten jullie de reden maar vooralsnog ga ik er van uit dat ik aanwezig zal zijn, 'k heb er zin in. Is er iemand die een fototoestel meeneemt? (en er dus een beetje mee overweg kan?) :mrgreen:
 
Hi Jan en anderen die morgen in het Stadspark aanwezig zullen zijn!

Sidney en ik (Maurits) zijn eigenaar van VelgenHuis.nl en sinds vorige week ook actief op dit forum. Ik ben benieuwd naar de actieve leden op dit forum, daarom lijkt het me leuk om een aantal leden in het echt te spreken. Zelf woon ik in Groningen, dus morgen kom ik graag naar jullie auto's kijken!

Ik regel geen kofferbak-verkoop van velgen (dat past niet in mijn Golf V), dus wees niet bang, vind het gewoon leuk om jullie te leren kennen en om m'n gezicht te laten zien.

Dusss... graag laten weten of jullie het leuk vinden als ik morgen ook kom Big Grin.


Groet en misschien (hopelijk) tot morgen,

Maurits

P.S.
Ik heb een dikke camera die ik mee zal nemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Jan en anderen die morgen in het Stadspark aanwezig zullen zijn!

Sidney en ik (Maurits) zijn eigenaar van VelgenHuis.nl en sinds vorige week ook actief op dit forum. Ik ben benieuwd naar de actieve leden op dit forum, daarom lijkt het me leuk om een aantal leden in het echt te spreken. Zelf woon ik in Groningen, dus morgen kom ik graag naar jullie auto's kijken!

Ik regel geen kofferbak-verkoop van velgen (dat past niet in mijn Golf V), dus wees niet bang, vind het gewoon leuk om jullie te leren kennen en om m'n gezicht te laten zien.

Dusss... graag laten weten of jullie het leuk vinden als ik morgen ook kom Big Grin.


Groet en misschien (hopelijk) tot morgen,

Maurits

P.S.
Ik heb een dikke camera die ik mee zal nemen

Hey Maurits,

Je bent van harte welkom man; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

@Jan: kun jij Maurits even toevoegen aan de lijst van bezoekers?

Tot morgen!
 
Je bent inderdaad van harte welkom en zoals Wildcard idd zegt, hoe meer zielen, hoe meer vreugd;)
Qua kofferbak verkoop hoef je je geen zorgen te maken, Wildcard rijdt met de watkins imi's en ik met de boa imi's dus voorbeeld genoeg van wat jullie op het forum hebben gezet, alleen de talladega's weet ik zo even niet te plaatsen bij iemand op t forumStick Out Tongue

Verder is een dikke camera altijd goed!Big Grin
En de golf V natuurlijk ook, zijn ook best dikke auto's:)

Maar tot morgen allemaal!
Ik probeer er optijd te zijn:mrgreen:
(ga tegen 1 uur half 2 uit t oosten weg dus ben dan ong met 2 uur(iets minder dan dat, maar ok) over)
 
VW  6R  1.2TDI 
Was een geslaagde meeting, mannen! Vond het erg gezellig, heb een paar erg mooie auto's gezien (en een dude on xtc in een ford mustang).

Ben erg benieuwd naar de foto's!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was idd een geslaagde meeting!:)
Nu even de foto's bekijken die ik heb gemaakt en dan maar eens plaatsen:mrgreen:

Btw we hadden een heuze fotograaf aan Maurits, dus ben benieuwd naar zijn kwaliteits foto'sBig Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja Bas, had je er maar bij moeten zijn. :mrgreen:

Was wel gezellig inderdaad, het was wel even zoeken waar we uiteindelijk konden 'meeten' vanwege de drukte in het park/paviljoen maar het is toch gelukt elkaar te vinden met dank aan Wildcard.
Laat de foto's maar komen.
O ja, voor wie belangstelling heeft, ik heb die uitlaatsierstuk laten monteren bij PM Performance in Swifterbant. Ik kon vanmiddag even niet op de naam komen, dus bij deze. ;)
 
@Graafie: Goede tip man. Thanks!


@Allen: hierbij alvast een voorproefje, geschoten met mijn phone :)
 

Bijlagen

  • 2012-05-20_16-44-26_538.jpg
    2012-05-20_16-44-26_538.jpg
    96.4 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!