Meet de grunnigers (Meet Groningen)

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hallo allemaal!

Ik heb t al een paar keer vaker voor gesteld om een meet te houden in Groningen en daar gaan we nu maar eens daad bij t woord voegen.

Dusss... Aangezien we allemaal wel zat polo's rond zien rijden en niet iedereen een even opvallende auto heeft, is t waarschijnlijk ook wel leuk om de gezichten achter de auto's even te zien.
Natuurlijk de gadgets en looks van de wagens niet te vergeten!

Dus kon je dit jaar nieuwegein niet bereiken om wat voor reden dan ook en kom je uit t noorden, dan is de groningen meet misschien iets voor jou!
Ben je geen noorderling, maar wil je wel komen? Gewoon lekker komen, des te meer zielen, des te meer vreugd namelijk!

Wie, wanneer & waar

Waar: Groningen, Stadspark, (Paviljoenlaan 3, 9727 KE, Groningen)
Wanneer: 20-5-2012 Vanaf 15.00 uur
Wie: Iedereen die wilt komen!

Aanmeldingen

- Gewoonjan
- Wildcard
- Krisrock
- Graafie
- Srk81
- GTB550
- Gixxer1986
- VWP6RBM
- Willemjanpolo
- Maurits (Velgenhuis.nl)
-


De lijst in de eerste post zal ik zoveel mogelijk up2date proberen te houden qua aanwezigen en tijd en locatie.

N.B.: Dit is geen officiële mypolo meet, maar een initiatief van leden voor leden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
Supervet idee, ik ben erbij natuurlijk! Direct maar even een datum prikken? Tenzij anderen sterke voorkeur hebben, stel ik voor dat we of doordeweeks een namiddag/avondje pakken.

- Gewoonjan
- Wildcard
 
Top! ;)

Bedoelde je nog een specifieke locatie op t zernike zodat dit ook even verduidelijkt kan worden?;)

Nou, Zernike was zomaar een idee, maar ik dacht dat hierrrr wel een mooie parkeerplaats was. Vrij veel ruimte daar, en mooie gebouwen als achtergrond voor een eventuele fotoshoot. Alternatief kunnen we ook afspreken op de officieële auto-show-plek, dat is hierrrrr (deze wordt normaliter enkel zaterdagavond gebruikt door de lokale tuningclub).

Epische topictitel trouwens, jan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oei, doe mij die maar! Big Grin
De eerste locatie ziet er in streetview al goed uit, dus dan zou die in t echt nog beter moeten zijn Big Grin

En de topic titel is een beetje inspiratieloosheid van mij, kon even niks beters bedenken :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Kijk aan, dat is mooi! Big Grin
En we kunnen wat dat betreft gewoon gezamenlijk een datum kiezen dat we met zn allen kunnen ;)
(en anders kiezen we de 'gulden middenweg' qua datum)

Maar als je nog meer mensen weet, wijs ze dan maar even op dit topic:)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ghehe we gaan ons best doen ;)

Maar t lijkt erop dat t zo onderhand tijd wordt om een datum te gaan kiezen.
Verdere aanmeldingen zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Dus als jullie even een aantal dagen willen noemen dat jullie kunnen en dan evt met een tijd, dan kunnen we kijken wat t beste uitkomt voor iedereen;)

Om zelf de aftrap even te geven, week 19 en week 20 kan ik allebei prima in de namiddag/avond. Een ander tijdstip is natuurlijk ook bespreekbaar!
Dus laat jullie idee/gedachte horen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Week 19: ma 07-05-2012 t/m zo 13-05-2012
Week 20: ma 14-05-2012 t/m zo 20-05-2012

Zowel week 19 als week 20 zijn voor mij prima, afgezien van de woensdagavonden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!