Meet de grunnigers (Meet Groningen)

Kijk aan, tot nu toe gaat t allemaal de goede richting uit! Big Grin

Lijkt me ook leuk, ben deze wk in Boedapest. Zernike is wel een goed plan, ruimte genoeg daar...

Zeg Siep, welke van de twee genoemde weken komt jou t beste uit gezien je vakantie?;)

Dus tussenstand tot nu toe, beide weken zijn prima wat ik zo merk aan de reacties en alle namiddagen/avonden behalve de maandag en woensdag avonden.
Ook is er een verzoek van GTB550 voor een zondagmiddag/avond.

Zelf lijkt mij de zondag op zich ook wel iets, maar ik heb verder geen voorkeur omdat ik wel een aardig gunstig rooster heb voor die weken Stick Out Tongue

Gaaf jongens! Er zitten flink meer noorderlingen op dit forum dan dat ik gedacht had!

Haha ik deel je gedachte!
Staan we er iig niet met zn 2en :lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
VWP6RBM net aan de lijn gehad, die is er waarschijnlijk ook bij!

Top! Zet ik 'm er ook bij!

Zondagmiddag/avond zal mij ook het beste uitkomen. Staat in ieder geval de auto bij huis ipv bij m'n vrouw op het werk..

Kijk aan dat is mooi!
En anders de grote wissel truc met de fiets? Haha:lol:
Nee geintje;)

Maar als ik de reacties zo bekijk, zullen we dan 1 van de 2 zondagen kiezen?
 
VW  6R  1.2TDI 
Top! Zet ik 'm er ook bij!



Kijk aan dat is mooi!
En anders de grote wissel truc met de fiets? Haha:lol:
Nee geintje;)

Maar als ik de reacties zo bekijk, zullen we dan 1 van de 2 zondagen kiezen?

Het is nu wk 18, kan bijde weken wel. De dag maakt me niet zoveel uit...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
DONE! De 20ste it is!

Nou nog 2 dingetjes, de eerste nog even voor Wildcard, wat is het makkelijkste adres om op te navigeren zodat we allemaal op dezelfde plek arriveren?
En voor de rest, vanaf welke tijd beginnen we?

Ik zat zelf te denken aan een uurtje of 3?
Anyways, deel je mening ook wederom weer over dit puntje!:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!