Meet de grunnigers (Meet Groningen)

Terwijl ik op zoek was naar een specifiek adres, zag ik dat de hanzehogeschool overal doodleuk slagbomen voor de parkeerterreinen heeft neergezet (zie hier en hier). Op zich wel logisch, maar als we dan toch een paar euro's moeten betalen voor een parkeerplek, weet ik ook wel een leukere plaats. Bijvoorbeeld op de bovenste (open) etage van deze sneaky gelegen parkeergarage, met best wel een awesome uitzicht over de stad.

Als gratis alternatief heb ik trouwens ook nog de parkeerplaatsen in het stadspark bedacht. Dat is ook wel een supervette omgeving moet ik zeggen. Heel bijzonder, dat je hier nog gewoon met de auto mag komen!
 
Haha die hanze hogeschool ook :lol:

Maar zowel stadspark als die parkeergarage zijn 2 hele mooie opties!
Ik heb echter bij een meeting het idee van gratiesh parkeren, maar qua pitoreskheid maakt de parkeergarage t voor kij zeer zeker goed.:roll:
Aaargh, moeilijk!
 
VW  6R  1.2TDI 
stadspark is inderdaad ook heel mooi misschien wel mooier als een parkeergarage maar dat is mijn menning natuurlijkStick Out Tongue

maar anders een heel mooi plekje in de haven van delfzijl super uitzicht en ruimte genoeg voor de hele mypolo siteStick Out Tongue

Gr krisrock

Oei, de haven is inderdaad ook wel een mooie optie!

Damnit! T wordt er niet makkelijker op:lol:

Maargoed ik denk toch dat het t gemakkelijkste is om dit keer voor het stadspark te gaan;)
Aangezien de meeting in groningen zou plaatsvinden en je bij een meeting er vanuit mag gaan dat t free parking is tenzij anders is vermeldt ;)

Neemt echter niet weg dat de overige voorgestelde locaties niet mooi zijn!
En wat mij betreft locaties voor meetings die nog komen in de toekomst?:)

Maar nog even voor de goede orde nu, het navigatie adres zodat we allemaal op hetzelfde punt uitkomen!:lol:
Wat moet ik daar invullen?:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Stadspark! En om precies te zijn:
Paviljoenlaan 3
9727 KE Groningen

Heb vanmiddag zernike nog even geprobeerd, haha, was wel episch, ik paste net tussen de paaltjes door:


 
Thanks voor t adres, sta ik iig ook bij de rest!:mrgreen:
(ben wek zo'n held om zelfs met de rns nog op de verkeerde plek te eindigen:lol:)

Maar dat is wel een geweldige probeer actie!:lol::lol::lol:
Lag net even goed dubbel erom!Big Grin
Maar denk dat we de volgende keer zo'n paaltje er vredelievend even uit moeten halen als we op zernike afsprekenStick Out Tongue
Wel geweldig trouwens dat de polo er precies door pastStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Ghehe kijk aan, goede herinneringen aan die plek dus;)
Kun je allicht je polo ook een diploma uitreiken als je er weer bent:mrgreen:

Oh en over de hanze en rug, die zitten volgens mij echt door heel groningen met vestigingen, aangezien op steenworp afstand van t umcg noord(gedeelte waar ik studeer) ook weer een hanze locatie ligtStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
oke dan wordt het dus stadparkStick Out Tongue de rns weet de route vast;)
dus rond een uurtje of 3 daar?

nog even over locatie's in en rond groningen de eemshaven is ook heel mooi, met windmolens op de achter grond echt een plaatsjeStick Out Tongue

Ghehe organiseer jij de volgende meeting?:mrgreen:
Klinkt alsof je wel een aantal mooie locaties weet ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik ben net op het terrein van de oude suikerfabriek geweest. Hek stond open omdat er binnenkort de kermismensen weer kamperen -denk ik. Kan best zijn dat dat hek altijd openstaat, er wonen mensen op het terrein. Het ligt aan de ring, ruimte te over en ook nog een deels gesloopt gebouw voor wat fraaie foto's. Misschien ook nog een optie?

IMG_0625.jpg
 
Als ik je foto zo zie ook wel een mooie plek!:)

Maar voor deze meet staat alles nu vast, dus wie weet wat de toekomst brengt qua meetings en locaties?;)
(je bent natuurlijk nog steeds welkom ondanks dat je de gti dan waarschijnlijk niet meer hebt ;))
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha ik bedoelde op toekomstige meetings ;)
Had niet verwacht dat je de 20ste nog zou komen, maar mag natuurlijk altijd nog! :)

In ieder geval succes met de verkoop!
En het plezier zou wel goed moeten komen op de meeting ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!