levertijd

Mail die ik had gestuurd:
kan jij verifiëren of de auto vorige week geproduceerd is?

Hoelang duurt het nu nog voordat ik hem op kan halen?

Krijg ik terug:
Deze productiedatum is inderdaad correct en ze zijn de auto nu aan het bouwen.

Ik verwacht dat het nu rond de 4 a 5 weken gaat duren voordat ik u de auto kan leveren.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

-----------
Huh? als ze de auto vorige week zouden produceren, dan is dat toch niet nu?
 
Polo BM in week 11 besteld, en kreeg een bericht van de dealer met de melding "Uw Volkswagen Polo staat ingepland om te worden gebouwd in week 17." :cool:

Iemand een idee hoelang het kan duren voor dat we dan de auto kunnen afhalen in Autostadt Wolfsburg? Big Grin
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Update: Gisteren gebeld door AutoStadt!
We gaan 1 juni naar Wolfsburg, en krijgen een rondleiding door de fabriek.
Na een overnachting in het Ritz-Carton(*****) hotel, nemen wij 2 juni de auto mee terug! Big Grin
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
polo1fbodegraven zei:
levertijd . Vorige week wisten ze niiks. Leverdatum was 12-7
bellen ze deze week hij is er

dinsdag ga ik m halen mn candy witte gti

Jammer dat je 'm niet eerder mag ophalen hè....anders zou de keuze iets moeilijker zijn aankomende zondag? Of...had je de voorvader van onze Polo's sowieso meegenomen? ;)
 
Mijn contract is getekend op 5 december / 7 december daadwerkelijk besteld / productieweek 11-2011 / afgeleverd bij Pon 6 april / 8 april afgeleverd bij de dealer / aflevering op afroep, ik zei doe maar 7 mei 10 uur, was ok.
Het betreft een Polo GTI.

Wat een luxeproblemen allemaal :cool: :cool: :cool:
 
Zijn er hier meer mensen op het forum die halverwege/eind december 2010 een VW Polo Highline 1.2 TSI besteld hebben en die de auto nog steeds niet in bezit hebben?

Mijn dealer heeft op 23 december een bestelling geplaatst voor een 1.2 TSI Highline Peppergray, met de volgende opties:
Climatronic
LM 16"velgen Syenit (zwart)
Dagrijverlichting en bochtenverlichting
Licht- en zichtpakket
Sport onderstel
MF stuurwiel
Executive pakket
Parkeersensoren
Winterpakket
Radio RCD310

Volgens mijn dealer zou bij het bevestigen van de offerte de leverdatum rond week 12 vallen. Na een telefoontje in week 12 werd dit week 14. Vervolgens werd dit week 17 en daarna week 19. Na een telefoontje afgelopen vrijdag werd mij doodleuk aangegeven dat de auto pas deze week in productie zal gaan en dat levering bij de dealer in de planning staat voor 8 juni 2011. Dan duurt het vervolgens nog 1 of 2 weken voordat ik de auto in bezit heb. Al met al dus een wachttijd van 26 weken. Dat is meer wachttijd dan voor een GTI of BM :cry:

Het lijkt me toch echt sterk dat er maar 1 x per halfjaar een productie is voor de Highline... Wat zijn jullie ervaringen met de bestelling van een Highline?
 
IK heb mijn GTI op 5 december gekocht, en 7 december bij pon besteld.
Afgelopen zaterdag 7 mei is mijn Polo afgeleverd, toen stond hij al vanaf 6 april bij de dealer.
Ik had er geen haast mee, omdat ik ook nog een weekje naar Spanje ben geweest.
Kortom, 6 maanden is normaal voor de Polo GTI / Cross, aangezien deze in Zuid-Afrika worden geproduceerd.
 
Dat 6 maanden wachten op een GTI normaal is, dat is mij inmiddels ook wel duidelijk, maar ik heb geen GTI in bestelling, maar "slechts" een Highline... Ook dat duurt dus gewoon 6 maanden.
 
Heb net nieuws gekregen van de garage... Mijn polo is al opgenomen en zal hoogst waarschijnlijk eind juni begin juli al geleverd worden :lol: ... Dat noem ik nog eens goed nieuws!!
 
Voordeel van al dit lange wachten is wel dat mijn auto inmiddels fink goedkoper is geworden i.v.m. de BPM-wijziging per 1 januari 2011 en de prijsverlaging die Volkswagen onlangs heeft doorgevoerd...

Gezien deze besparing ga ik er nog een paar accessoires bijbestellen:
- Elektrisch zonnedak (inbouwen door dealer)
- Polo Actiepakket (pedalenset, instaplijsten, matten en kofferbakstrip)
- Extra setje reservelampen

Een wijziging af-fabriek was "helaas" niet meer mogelijk, want is eindelijk in productie gegaan en staat nu in Spanje klaar voor transport.
 
OE OE OE OE OE
ik kan mijn auto ieder moment ophalen :)
Staat sinds de 5e klaar maar de financierder van mijn werkgever wil niet echt opschieten. Als het goed is dan kan ik hem morgen of overmorgen ophalen :)
Bestelling was op 16 januari...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!