levertijd

He hallo

Ik ben ook nieuw hier (andy is de naam)

naast een 1f polo

heb ik 3 weken geleden ook een polo 6r besteld

levertijd is aardig lang hij staat nu op 12-07-2011
misschien is dat omdat ik een GTI heb gekocht dat ze daar iets langer over doen?

maar ik heb geduld
ben nu nog druk met de witte 1 restaureren
en dan heb ik straks twee witte met 30 jaar leeftijds verschil

voor mijn oude wagen
zie dit topic

http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,8875.0.html

de nieuwe wordt een candy white 5drs met xenon
als ie er is maak ik wel een topic aan met foto s
 
Ik heb de bestelling op 1-februari j.l. geplaatst en als ik het moet geloven wordt de auto in week 11 gemaakt en volgens de verkoper is de aflevering dan pakweg 4 weken later.
Eerst zien en dan geloven!
 
Mijn Polo BM is ook ongeveer een maand geleden besteld maar heb nog geen productieweek te horen gekregen.
Zonet de dealer een mailtje gestuurd en deze geeft aan ook nog niets te weten :(

Hoelang duurde het bij jullie om de week van productie te horen te krijgen?
 
In mijn geval kreeg ik na 5-6 weken van de dealer een brief met een productieweek.

Maar er zijn hier genoeg mensen die helemaal niks horen, Dus hangt van je dealer af.

Heb van mijn contactpersoon gehoord dat de levertijden nu alweer oplopen tot 6 maanden voor BM.
 
fonta zei:
Hoelang duurde het bij jullie om de week van productie te horen te krijgen?

Ik kwam 3 weken na mijn aankoop bij de dealer met een aanpassing maar toen de verkoper navraag ging doen bij de importeur bleek dat het niet kon omdat de reeds auto ingepland was.
Misschien ff langs bij je dealer gaan binnenkort...
 
Ik heb wel een paar dingen veranderd.
na de 1e week was de auto denk ik nog niet helemaal besteld: Winterpakket erbij
na 6 weken ongeveer Xenon i.p.v gewoon licht en bochtenverlichting (moest Pon bij de fabriek regelen)
Ergens tussen de 1e en 6e week velgen aangepast naar Detroit.

In 1e week februari kreeg ik te horen dat de productieweek van week 17/18 week 15 zou worden.
3e week werd dat veranderd naar week 10.

Stel dat ze hem deze maand nog kunnen afleveren was het 2e week November tot eind Maart. ( ~4 maanden)
 
Mijn Polo BM is besteld in week 5 en door de dealer is aangegeven dat deze geleverd wordt in week 19. Ben benieuwd of ze dat dan ook gaan halen.

Ik moet er wel bij aangeven dat het mijn BM vrij standaard is, enkel als extra het executive plus pakket. Wellicht dat dat wat scheelt qua levertijd?
 
i.i.g lange levertijden

nou ik heb de tijd

wielen heb ik over getwijfeld maar ik denk dat de ori wielen winter wielen worden

en dat ik een set GOAL of BOAVISTA? voor de zomer wil hebben en die in donker antrasiet spuiten

maar dat is voor later
 
De mijn is ongeveer week 3 besteld en ik kreeg in week 11 bericht dat hij in week 13 geproduceerd zou worden. Dat was vorige week.
Nog geen bericht wanneer ik hem af kan halen :(
Zal iig niet super lang meer duren! :) toch?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!