Levertijd

Hooi, ik ben nieuw op dit forum heb veel gelezen over jullie nieuwe polo’s, ik heb zelf mijn polo besteld op 16 maart 2018. Ik heb hem nog steeds niet. Weet iemand die hem rond dezelfde tijd heeft besteld ongeveer zijn levertijd?

Trevor
Hoi
Op 3 maart jl een Polo 95 pk DSG + Panoramadak besteld, wordt gebouwd week 48 en geleverd bij onze dealer ca. week 50
 
VW POLO AW  Polo AW  1.2 TSI 
Hoi
Op 3 maart jl een Polo 95 pk DSG + Panoramadak besteld, wordt gebouwd week 48 en geleverd bij onze dealer ca. week 50

Vandaag het goede nieuws van mijn VW dealer gehoord dat de importeur besloten heeft om mijn, en vermoedelijk vele andere nieuwe auto's, welke eind december geleverd zouden worden, om de zetten naar kenteken registratie (begin) 2019.
Zo, dit komt in ieder geval nu niet meer over als "klantje pesten"
 
VW POLO AW  Polo AW  1.2 TSI 
eind september besteld, dinsdag naar de status gevraagd bij de dealer.
Productiedatum = week 48
Afleverdatum = week 52

Zal helaas vast nog wel wat vertraging bij zitten maar hopelijk niet te veel! :)
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
eind september besteld, dinsdag naar de status gevraagd bij de dealer.
Productiedatum = week 48
Afleverdatum = week 52

Zal helaas vast nog wel wat vertraging bij zitten maar hopelijk niet te veel! :)

Mijn auto is geproduceerd in week 45 en wordt bij de garage verwacht in week 50. Hij is in Portugal geproduceerd en volgens de dealer worden alle auto's die in Spanje of Portugal geproduceerd zijn met de boot naar Nederland vervoerd. Dan is week 50 redelijk.
Uitlevering overigens pas in 2019: leasebak.
Als dat voor jouw Polo ook het geval is, is week 52 idd twijfelachtig :mad:
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Vandaag moest de Up voor een beurt naar de garage. Gelijk maar even gevraagd naar de status van de Polo GTI. :(

Tja..productieweek is ergens januari geworden ondertussen. Aantal modellen van VW zijn gewoon niet leverbaar op dit moment. (met dank aan WLTP :rolleyes: , zeggen ze)

Ik ga er maar vanuit dat het ergens maart 2019 gaat worden eer de GTI voor de deur staat. Mocht dat zo zijn dan heb ik 8 maanden op een auto gewacht. :confused:
 
Ik ben zelf al 8 maanden aan het wachten dat ik in men Polo mag rijden. Ondanks de Polo bij de dealer staat mag ie de weg niet op van RDW. Er moeten eerst emissie papieren van de fabriek geleverd worden voordat de Polo op kenteken gezet kan worden.

In de tussentijd hebben ze men vorrige auto ingenomen (Opel Corsa E) en heb ik een gratis leen auto ter compensatie voor het ongemak (6)
9e266d0de65687d4a6ce07d7f066b4c1.jpg
 
Ik ben zelf al 8 maanden aan het wachten dat ik in men Polo mag rijden. Ondanks de Polo bij de dealer staat mag ie de weg niet op van RDW. Er moeten eerst emissie papieren van de fabriek geleverd worden voordat de Polo op kenteken gezet kan worden.

In de tussentijd hebben ze men vorrige auto ingenomen (Opel Corsa E) en heb ik een gratis leen auto ter compensatie voor het ongemak (6)
9e266d0de65687d4a6ce07d7f066b4c1.jpg

Is lang hoor 8 maanden. Vraag me af of je de koop nog ongedaan kan maken omdat men niet kan aangeven wanneer hij geleverd gaat worden.
Een alternatief heb ik al gezien :rolleyes: in de vorm van een Mini Cooper S.
 
  • Leuk
Waarderingen: BRO-Turbo
Mijn Polo is ergens in Juni besteld en is als het goed is onderweg naar NL (productieweek 48). Als het goed is staat hij week 51/52 bij de garage, uilevering is dan ergens begin Januari.

Twijfel een beetje of ik VCDS aanpassingen ga laten doen omdat het een leaseauto is.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK DSG 
Twijfel een beetje of ik VCDS aanpassingen ga laten doen omdat het een leaseauto is.[/QUOTE zei:
Ik heb de garage gevraagd om een aantal VCDS-instellingen te veranderen. Hopelijk gebeurt dat ook. Ik denk overigens dat aanpassingen via VCDS wel ogen, chippen uiteraard niet!
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Begin mei besteld en nog steeds geen definitieve productiedatum. Waarschijnlijk week 52 maar is allesbehalve zeker. Dus het wordt in ieder geval 2019. Vreemd dat sommigen die hem later besteld hebben nu al rijden.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!