Levertijd

Ook ik moet eraan geloven dat het allemaal langer duurt dan vooraf is gepland. Tijdens bestellen (juni) zou het oktober worden. Recentelijk een update dat het begin/midden november wordt, en nu te horen gekregen dat de productiedatum ergens eind november ligt. Verwachte leverdatum december/januari... Geduld is een schone zaak! :)
 
Volkswagen  Polo AW R-Line  1.0 TSI DSG - Stage 1 by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Ook ik moet eraan geloven dat het allemaal langer duurt dan vooraf is gepland. Tijdens bestellen (juni) zou het oktober worden. Recentelijk een update dat het begin/midden november wordt, en nu te horen gekregen dat de productiedatum ergens eind november ligt. Verwachte leverdatum december/januari... Geduld is een schone zaak! :)

Jammer dat het nog zolang duurt! Bij mij zeiden ze in mei al dat ze niet konden garanderen dat ik mn Polo dit jaar geleverd zou krijgen als ik zou kiezen voor een R-line, dus dat was voor mij al een reden dat niet te kiezen. Optisch is zo’n R natuurlijk wel heel gaaf:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Ik heb mijn Polo gisteren opgehaald bij A-Point in A'dam. Ik heb er gisteren al een beetje mee rondgereden en wat met de functies gespeeld en vind het nu al een fantastische auto. De DSG heeft ook echt een meerwaarde. Ik zal deze week wat foto's maken!
Nice man! Die van mij kan ik deze week ook ophalen. Als ik het zo lees word ik der Om een enthousiast er mee :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: KingPatrick89
Ik had mijn Polo november 2017 besteld.
2 weken geleden geleverd. I.v.m. het zwarte dak (black style), er is tegen mij nooit gezegd dat het met het R-line pakket te maken had.
Overigens heeft de dealer netjes voor vervangend vervoer gezorgd. Terwijl ik mijn oude Polo niet eens ingeruild had.

Succes met wachten. De nieuwe Polo rijdt super. Ondanks wat frustratie van het lange wachten, ben ik er super blij mee.

Gr Martine
 
Volkswagen  Polo 6 AW  95 pk 
Ik hoor zojuist van de dealer dat mijn auto volgende week geproduceerd worden. uitlevering: begin januari.
Ik heb toevallig gister te horen gekregen dat mijn auto volgende week geproduceerd wordt. Uitlevering is ook begin januari.

Auto word volgende week geproduceerd en staat eind November al bij de dealer... Echter willen ze de auto pas in 2019 op naam zetten
 
Volkswagen  Polo 2018  95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Ik heb toevallig gister te horen gekregen dat mijn auto volgende week geproduceerd wordt. Uitlevering is ook begin januari.

Auto word volgende week geproduceerd en staat eind November al bij de dealer... Echter willen ze de auto pas in 2019 op naam zetten

Ook een leaseauto? Begrijp van de dealer dat de leasemij geen auto's op naam zet tussen half nov en begin jan.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
.
Auto word volgende week geproduceerd en staat eind November al bij de dealer... Echter willen ze de auto pas in 2019 op naam zetten

Ook een leaseauto? Begrijp van de dealer dat de leasemij geen auto's op naam zet tussen half nov en begin jan.



Misschien mis ik wat? Maar laten we zeggen de auto staat morgen bij de dealer. Waarom dan de weigering hem op naam te zetten? Misschien mis ik de leaseauto ervaring. Maar ik snap dat niet helemaal..hoe eerder dat ding op naam is hoe eerder hij zijn geld opbrengt.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Misschien mis ik wat? Maar laten we zeggen de auto staat morgen bij de dealer. Waarom dan de weigering hem op naam te zetten? Misschien mis ik de leaseauto ervaring. Maar ik snap dat niet helemaal..hoe eerder dat ding op naam is hoe eerder hij zijn geld opbrengt.

Maar aan het eind van de lease is de auto wel een jaar ouder!
Ik had ook liever gehad dat hij gewoon uitgeleverd wordt als hij hier is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Hoezo zou de auto ouder zijn?


Als we 2 auto's op 1 december in nld hebben staan, waarvan 1 autobedrijf hem weigerd op naam te zetten en dit pas een in januari wilt doen.

Dan zijn beide auto's na 4 jaar toch exact even oud? De 1 heeft alleen 2 maanden stil gestaan omdat iemand hem niet op naam wil zetten..



Maar misschien voor de duidelijkheid wie weigerd toestemming om de auto op naam te zetten...

Is dat A de leverancier. Bv pon
Of B de leasemaatschappij


B kan ik nog snappen.... Stel je spreek met jou klant af dat hij per eind jan een nieuwe lease auto krijgt. Dan wil je als hij vandaag al bij de dealer staat dat hij daar blijft staan... Geen wegenbelasting geen verzekering alles ter verantwoording van de dealer. En voor jou klant hou je gewoon de afspraak

Maar als A iets niet op naam zou willen zetten, . Dat zou ik niet snappen. Of misschien snap ik het hele leaseauto ding niet.
Zal immers nooit een leaseauto hebben of rijden..


Dus wie helpt me.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Hoezo zou de auto ouder zijn?
(...)
Dus wie helpt me.

Hier een voorbeeld om het uit te leggen:

Auto A: op kenteken gezet in december 2018
Auto B
op kenteken gezet in januari 2019

Na de leasetermijn van (gebruikelijk) 4 jaar neemt de leasemaatschappij de auto's weer terug en verkoop ze op de particuliere automarkt.

Advertentie A: Volkswagen Polo bouwjaar 2018
Advertentie B: Volkswagen Polo bouwjaar 2019


Welke auto is aantrekkelijker en heeft een hogere verkoopwaarde? De auto van advertentie B uiteraard. Eigenlijk zijn beide auto's even oud, scheelt maar een maandje. Maar toch kijkt de automarkt vaak nog naar BOUWJAAR en laat buiten beschouwing of dit begin of eind van het jaar was.

De auto is van de leasemij dus zij bepalen wanneer jij je auto geleverd krijgt. (Met als grootste nadeel een hogere maandelijkse bijtelling omdat de autoprijzen waarschijnlijk stijgen vanaf januari 2019. En die bijtelling wordt berekend over de fiscale waarde van het moment dat de auto op kenteken wordt gezet.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: MisterT
Mijn ETA van mn r-line zit nog op 72 dagen. Ik kan via zo'n link zien op welke stap de productie zit, maar zit al heel lang nog steeds in stap 1. Verwachte aflevering: week 2 2019.
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
Via Pon Financial Lease (auto besteld bij A-point Hoofddorp) kreeg ik een link per mail toegestuurd. Daar zie je je bestelling en de verwachte levertijd. Je ziet 10 stappen tot de aflevering.
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
Ik heb de link gekregen nadat ik gevraag heb om de levertijd bij de volkswagen dealer (van Tilburg Bastianen te Breda), maar uiteindelijk loopt alle informatie wat betreft levering via pon zal wel een centraal vw/pon systeem zijn.
 
Volkswagen  Polo AW High Line  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!