Levertijd

Vanmorgen dit mailtje mogen ontvangen. Ondanks de 3 weken vertraging is het 15 oktober eindelijk zover. Dan heb ik uiteindelijk een half jaar moeten wachten...
f7c7ee1b56eb91146fb0b327dea79123.jpg
 
Thanks! Ja ik ook. Der zit in iedergeval schot in de zaak haha

Ja dat is zeker goed nieuws! Ik zit in hetzelfde schuitje als jij.:) Ik heb deze week bericht gehad dat de geplande leverdatum is vastgesteld op 15 november. De productiedatum heb ik alleen niet doorgekregen. Maar grote kans dat onze auto’s achter elkaar op de productieband staan.:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: BRO-Turbo
Zijn ongeveer 3,5 maand verder (handtekening gezet op 13-07-2018) maar nog geen bericht van de dealer wat productiedatum betreft.
Hij is besteld dat is alles wat ik hoor en dat het goed komt.

:mad: afwachten maar. ik gok op half november dat hij er is. :(

Ik heb haar gezet op 23 juli. Zelfde vraag. Ik ga morgen eens langs de dealer en vragen wat de StaVaZa is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Zojuist bij de dealer geweest.
Geplande! productieweek is 45. Als dat het geval is, wordt hij pas in 2019 uitgeleverd aangezien de leasemij geen auto's op naam zet tussen 15 nov en 1 jan.
Mocht de productie onverhoopt twee weken eerder starten, wordt het half november.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Ik kan bevestigen dat de productie van de Polo weer is hervat!;)
Ik kreeg van mijn dealer te horen dat mijn Polo (half mei besteld) vorige week is geproduceerd en nu in Pamplona wacht om op de boot naar Rotterdam verscheept te worden.
Waarschijnlijk kan die in de eerste week van november worden afgeleverd.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Boot?? Die van mij zou nu op de trein naar hier zijn. Hoorde dat er wekelijks een trein met polo’s vanaf Pamplona naar NL komt. Ik heb overigens half april al besteld.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95pk DSG 
Boot?? Die van mij zou nu op de trein naar hier zijn. Hoorde dat er wekelijks een trein met polo’s vanaf Pamplona naar NL komt. Ik heb overigens half april al besteld.

Oké het kan dat je gelijk hebt hoor. Ik dacht al eerder eens te hebben gelezen dat ze per schip vanaf Pamplona kwamen. Dus die van jou wordt ook spoedig afgeleverd?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!