Levertijd

Limestone Grey. Ik vind de rode accenten er op wit toch mooier uitzien dan op grijs. Plus ik ben een enorm fan van wit haha.
Nice. Mijn polo komt juist in Limestone Grey. Zooooo’n gave kleur. Heb erg getwijfeld tussen Limestone Grey en Ivory Silver. Uiteindelijk is het Limestone geworden.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Vandaag per mail de definitieve productie planning te horen gekregen.
- 17 maart 2019 besteld
- Week 41 productie
- Week 49 aankomst in Nederland

Gaat om een Polo 1.5 Highline full option
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi
Januari besteld, vandaag eindelijk bericht gehad dat hij in productie is gegaan!

Nog een dikke maand en dan zou hij er moeten zijn! (y)
 

Bijlagen

  • 15268DCC-7B00-4561-82A5-07792D67C771.png
    15268DCC-7B00-4561-82A5-07792D67C771.png
    545.6 KB · Weergaven: 63
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi
Januari besteld, vandaag eindelijk bericht gehad dat hij in productie is gegaan!

Nog een dikke maand en dan zou hij er moeten zijn! (y)

Nice!
22 Aug gaat mijn Highline 95pk Energetic Orange in bestelling. Met extra's:
Executive pakket
Achterlicht led
Oranje dash decorinleg
Achteruitrijcamera
Tracks 2 zwart/oranje bekleding

Ben benieuwd hoe lang de levertijd zal zijn. Ik hoop nog steeds op max 6 maanden..
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Vandaag een telefoontje gehad over de productie week.
Besteldatum: 9 April 2019
Productie week: 41
Verwachte levering: week 49.

Het gaat om een Polo 1.5 Highline. De opties staan in de bijlage.
Helaas zonder dode hoek sensor want die kan niet meer geleverd worden
 

Bijlagen

  • IMG_0808.jpg
    IMG_0808.jpg
    731.7 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Het gaat om een Polo 1.5 Highline. De opties staan in de bijlage.
Helaas zonder dode hoek sensor want die kan niet meer geleverd worden

Geweldige configuratie! Mis ik de getinte ramen zij- en achterkant? Enige optie welke ik niet meer zou willen missen is Advance pakket. Twijfel nog welke kleur. We hebben nu Pure White maar vind jouw gekozen kleur ook waanzinnig mooi.

Vanmiddag las ik bij dealer dat Blind Spot icm Lane Assist voor modeljaar 2020 toch nog niet bestelbaar is ivm niet kunnen produceren. Levertijd voor een 1.0 TSI 95pk DSG of 115pk DSG nu op week 07/2020 staat.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: FightingPower en ShaRule
Geweldige configuratie! Mis ik de getinte ramen zij- en achterkant? Enige optie welke ik niet meer zou willen missen is Advance pakket. Twijfel nog welke kleur. We hebben nu Pure White maar vind jouw gekozen kleur ook waanzinnig mooi.

Vanmiddag las ik bij dealer dat Blind Spot icm Lane Assist voor modeljaar 2020 toch nog niet bestelbaar is ivm niet kunnen produceren. Levertijd voor een 1.0 TSI 95pk DSG of 115pk DSG nu op week 07/2020 staat.

Lees ik het goed? Nu een dsg 95 pk bestellen en je hebt hem in feb binnen? En handgeschakeld?
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Geweldige configuratie! Mis ik de getinte ramen zij- en achterkant? Enige optie welke ik niet meer zou willen missen is Advance pakket. Twijfel nog welke kleur. We hebben nu Pure White maar vind jouw gekozen kleur ook waanzinnig mooi.

Vanmiddag las ik bij dealer dat Blind Spot icm Lane Assist voor modeljaar 2020 toch nog niet bestelbaar is ivm niet kunnen produceren. Levertijd voor een 1.0 TSI 95pk DSG of 115pk DSG nu op week 07/2020 staat.

Het klopt dat je de getinte ramen zij- en achterkant mist. Vond het namelijk niet nodig omdat ik het nu ook niet heb.
Wat betreft de kleur ik heb eerst voor deep black gekeken maar toen ik de limestone grey zag was ik verkocht.
Pure White staat ook zeker mooi, ik ben alleen niet zo van de lichte kleuren.
6 maanden wachten is inderdaad beter, dan had ik hem al bijna op mogen halen :)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Het klopt dat je de getinte ramen zij- en achterkant mist. Vond het namelijk niet nodig omdat ik het nu ook niet heb.
Wat betreft de kleur ik heb eerst voor deep black gekeken maar toen ik de limestone grey zag was ik verkocht.
Pure White staat ook zeker mooi, ik ben alleen niet zo van de lichte kleuren.
6 maanden wachten is inderdaad beter, dan had ik hem al bijna op mogen halen :)
Het staat zoveel mooier met getinte ramen.. ondanks je ze nu niet hebt zou ik het zeker doen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!