Levertijd

^ ff gekeken naar mijn besteldatum 26 april en hier gaven ze dus aan levering 8-11-2019.
Ook de mijne is lease (van Mossel) en mocht je het niet gelezen hebben, de mijne geleverd 8-8-2019 (was 25-07 al binnen)

Ik heb mijn Polo ook via Athlon -> van Mossel besteld, destijds in februari. Verwachte leverdatum eind oktober, ik ben benieuwd.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Ge-wel-dige tip van je!Scheelt mij ook nog eens €400 in mijn voordeel. Style pakket is prima alternatief, ik mis dan volgens mij alleen een R-Line stuur en alu pedalen, maar nu wél de keuze in velgen Pamplona Adamantium Dark:).
Heb je dan niet van die keiharde stoelen? In de Polo's waarin in heb gezeten, vond ik alleen de R-Line stoelen lekker zitten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
^ ff gekeken naar mijn besteldatum 26 april en hier gaven ze dus aan levering 8-11-2019.
Ook de mijne is lease (van Mossel) en mocht je het niet gelezen hebben, de mijne geleverd 8-8-2019 (was 25-07 al binnen)

Ik hoop dat mijne dan sneller komt dan verwacht. Misschien duurt het langer omdat ik een 1.0 TSI heb en jij de 1.6 TDI.
 
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: RuudZ4
Ik heb de volgende auto op 23.07.2019 besteld:

VW Polo 1.0 TSI 95pk Highline Business R (eerst had ik de 115k gekozen maar ik kreeg helaas te horen vanuit de leasemaatschappij dat deze niet meer wordt geproduceerd als handgeschakeld, DSG viel helaas buiten mijn budget met alle onderstaande opties).
Pure White
Advance pakket
R-Line Interieur en exterieur
Active info display
Panoramaschuif-kanteldak
Zijruiten achter en achterruit getint
Sebring zwart 16 inch velgen

Verwachtte levertijd: 4e week van 2020.
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
Heb je dan niet van die keiharde stoelen? In de Polo's waarin in heb gezeten, vond ik alleen de R-Line stoelen lekker zitten.
Nee wij hebben nu de Highline met dezelfde stoelen als de R-Line (althans dat is mij altijd zo verteld) alleen is de bekleding anders en staat het R-Logo er niet op.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
02-07-2019 heeft de dealer na wat vertraging mijn GTI 200PK besteld.
Levering staat in Alphabet op 30-11-2019. Echter de dealer verwacht hem in de eerste week van januari.

Hoop toch dat ik dit jaar nog kan rijden.
Rij nu een 1.0 R-line met 110pk uit 2015.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
02-07-2019 heeft de dealer na wat vertraging mijn GTI 200PK besteld.
Levering staat in Alphabet op 30-11-2019. Echter de dealer verwacht hem in de eerste week van januari.

Hoop toch dat ik dit jaar nog kan rijden.
Rij nu een 1.0 R-line met 110pk uit 2015.
Dan moet je echt wel heeeel veel geluk hebben wil je dit jaar nog rijden, het is een beetje raar maar het ligt echt net aan de config of je hem binnen 3 maanden hebt of binnen 9 maanden. in mijn ogen word er toch gewoon een slot op de productie band gereserveerd en zou iedereen ongeveer dezelfde wachttijd hebben maar omdat vw ze in 2 landen produceert is dit nog wel eens verschillend
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Even een vraagje hier,
Ik heb in mei een polo 1.0 TSI 115 PK handgeschakeld Highline besteld en werd dus van de week gebeld door de tussenpersoon dat mijn auto geannuleerd is want volkswagen heeft het model per direct uit de productie gehaald.
Dus na al 4 maanden wachten ben ik geen stap verder en kan ik weer overnieuw beginnen.

Hebben er hier meer dat probleem of heeft iemand enig idee waarom hij uit productie gehaald is?
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!