Levertijd

Wel mooi ja. Ik ga die achteraf laten tinten bij mijn tintenboerStick Out Tongue
Af fabriek vind ik toch net wat mooier zeker met een folie zie je dit bij het de achterklep goed, ivm je oranje lijntjes van de verwarming.
geloof dat je ook iets van dot blinderen kan waardoor dit niet het geval is, maar hoe dat werkt geen idee
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Was net bij de dealer.
Mijn Polo Highline 1.0 95 pk handgeschakeld in optie
Orange energetic
Oranje decorinleg
Executive pakket
Led achterlichten
Achteruitrijcamera

Wordt in maart 2020 geleverd. Die week 7 was mss te optimistisch..
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Wordt in maart 2020 geleverd. Die week 7 was mss te optimistisch..
Ik was ook zojuist opnieuw bij de dealer en mijn onderstaande configuratie (kort samengevat) zou nu op levertijd week 5 (feb-2020) gepland staan... maar in hoeverre dat betrouwbaar is ;).

1.0 TSI 70 kW 95 pk 7 versn. DSG
Pure White
Velgen 'Sebring', 16 inch lichtmetaal
Advance pakket
Executive pakket
R-line ex- interieur pakket
Achteruitrijcamera (Rear View)
Digitaal intrumentenpaneel (Active Info Display)
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Telefoon draadloos oplaadbaar
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ik was ook zojuist opnieuw bij de dealer en mijn onderstaande configuratie (kort samengevat) zou nu op levertijd week 5 (feb-2020) gepland staan... maar in hoeverre dat betrouwbaar is ;).

1.0 TSI 70 kW 95 pk 7 versn. DSG
Pure White
Velgen 'Sebring', 16 inch lichtmetaal
Advance pakket
Executive pakket
R-line ex- interieur pakket
Achteruitrijcamera (Rear View)
Digitaal intrumentenpaneel (Active Info Display)
Parkeersensoren (Park Distance Control)
Telefoon draadloos oplaadbaar

Ja dat moeten we afwachten, wanneer is de jouwe in bestelling gegaan? Mijne pas gisteren.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
@Marnix zijn dit de Sebring 16” velgen? Ik wil graag ook antraciet, is dat dan de standaard Sebring of de Sebring “zwart”?

@WiZZiEJP Nee dit zijn zijn niet de Sebring velgen.
Het zijn de 17” Pamplona Adamantium Dark velgen.
Ik zie in je lijstje van de configuratie van jou auto dat je zowel R-line in- en exterieur hebt besteld. Het nadeel is dat je dan niet de Pamplona velgen kan bestellen, maar alleen de Bonneville 17”. Omdat ik die minder mooi vind heb ik daarom niet voor het R-Line interieur gekozen, maar dus voor de Pamplona velgen en als interieur het Style pakket
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Omdat ik die minder mooi vind heb ik daarom niet voor het R-Line interieur gekozen, maar dus voor de Pamplona velgen en als interieur het Style pakket
Ge-wel-dige tip van je!Scheelt mij ook nog eens €400 in mijn voordeel. Style pakket is prima alternatief, ik mis dan volgens mij alleen een R-Line stuur en alu pedalen, maar nu wél de keuze in velgen Pamplona Adamantium Dark:).
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Marnix
Tja levertijden.... zoals ik in mijn voorstel topic aangaf: eind april besteld en zou begin november geleverd worden echter al begin augustus geleverd en ik had toch geen standaard Polo besteld. Dus er is nog hoop dat jullie hem eerder krijgen

Ok januari/februari is dus een mogelijkheid voor mij.
Ik geloof trouwens niet dat ze het zo precies kunnen weten 1 dag na de bestelling.
 
VW  Polo AW Highline  1.0 
Mijne eind april besteld, verwachting eerste week van 2020. Zal dan wel komen omdat het een lease is. Hoop stiekem dat hij nog voor november klaar staat zodat ik niet extra moet wachten.
 
Volkwagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 95pk 
^ ff gekeken naar mijn besteldatum 26 april en hier gaven ze dus aan levering 8-11-2019.
Ook de mijne is lease (van Mossel) en mocht je het niet gelezen hebben, de mijne geleverd 8-8-2019 (was 25-07 al binnen)
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI AW 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!