Levertijd

Heb vorige week mijn dealer gesproken over de 1.5 welke ik in bestelling heb staan.
Hij zij ook dat er tekorten zijn voor dit type motor.
4 April besteld maar nu nog geen productie datum.
Zou inderdaad uitgaan van 8 maanden plus dan kan het niet tegen vallen
Ja ze komen eerst met een voorlopige productie week die nog 40 keer naar voor en naar achter word gehaald, maar dan heb je wel een indicatie.
En dan een paar weken voor die tijd komt er een definitieve productie week
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heb vorige week mijn dealer gesproken over de 1.5 welke ik in bestelling heb staan.
Hij zij ook dat er tekorten zijn voor dit type motor.
4 April besteld maar nu nog geen productie datum.
Zou inderdaad uitgaan van 8 maanden plus dan kan het niet tegen vallen
Dat is flink!.... hopelijk is de 1.5 het wachten waard.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Is dit alleen bij de 1.5? Voor mijn GTI heb ik ook 6 maanden uitgetrokken... Ben benieuwd.
Dacht dat de GTI wel sneller ging omdat deze al langer in productie is.
Het 1.5 motorblok is nog niet zo lang leverbaar als ik het goed heb.
Daarnaast zijn ze nu aan het switchen naar het 2020 productie jaar, hopelijk komt er hierdoor geen extra vertraging.
De indicatie die ik in april gehad heb is 31 december 2019, maar ik heb zo mijn twijfels of dit gehaald gaat worden.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
Bij Ames zie ik zat Polo's voorbij komen. Voornamelijk 1.0 comfortline. Vermoed dat er veel in de privélease gaan.
Ook zie ik af en toe een GTI voorbij komen. De 1.5 heb ik in de polo nog niet gezien.
 
Volkswagen  Polo 9N3 CrossPolo  1.6 16V 105pk 
Dacht dat de GTI wel sneller ging omdat deze al langer in productie is.
Het 1.5 motorblok is nog niet zo lang leverbaar als ik het goed heb.
Daarnaast zijn ze nu aan het switchen naar het 2020 productie jaar, hopelijk komt er hierdoor geen extra vertraging.
De indicatie die ik in april gehad heb is 31 december 2019, maar ik heb zo mijn twijfels of dit gehaald gaat worden.
Laten we het hopen... Jij hebt ook een GTI besteld? Ik verwacht dat die van mij ook niet meer in 2019 geleverd gaat worden.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0L 200PK 
Laten we het hopen... Jij hebt ook een GTI besteld? Ik verwacht dat die van mij ook niet meer in 2019 geleverd gaat worden.
Als het een leasebak betreft kan je er zeker op rekenen dat deze pas in januari komt. Lease maatschappijen leveren niet tussen 15 november en 31 december, omdat de auto dan "een jaar ouder is". Ik heb mijn Polo een aantal weken geleden besteld en toen werd mij dit verteld.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Ik zelf heb mijn Polo 115pk DSG een week of 5 geleden besteld. Deze wordt naar verwachting ook pas in januari geleverd. (mede vanwege het feit dat lease maatschappijen dus niet tussen 15 november en 31 december leveren)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Als het een leasebak betreft kan je er zeker op rekenen dat deze pas in januari komt. Lease maatschappijen leveren niet tussen 15 november en 31 december, omdat de auto dan "een jaar ouder is". Ik heb mijn Polo een aantal weken geleden besteld en toen werd mij dit verteld.
Oh, hij zal wel eerder bij de dealer staan en je zult hem mss daar wel kunnen bewonderen. Maar krijgen doe je hem idd pas in januari. Dat was bij mij ook het geval. Auto stond sinds de eerste week van december bij de dealer. kon hem bezichtigen er ook al in zitten. Tweede week was het kenteken al bekend. wel pas op 2 januari op naam gesteld.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Proficiat, het grote genieten kan beginnen. Zeer mooie uitvoering vind ik het. Vooral de antraciet gekleurde sportvelgen staan hem goed.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Marnix
Ik was vrijdag bij Pon en als ik hem nu zou bestellen, dan werd hij in week 3 geleverd. Iets met verplaatsen van productie van Portugal naar Zuid Afrika. Daar is de volledige productielijn nog niet helemaal klaar. Vandaag ook dat er geen zaken als de dode hoek sensor, oranje lak en 115pk handgeschakeld kunnen worden besteld.
 
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
Afgelopen woensdag een Polo GTI besteld met de volgende opties:
- Panorama dak
- Executive pakket
- Winterpakket
- Spiegelpakket
- Active Info Display
- Pro actieve inzittende bescherming
- Beats audio
- Achteruitrijcamera
- Park Assist
- Licht en zichtpakket
- Koplampverlichting LED
- 18 inch velgen
- Keyless Entry

Nog geen indicatie gekregen van een levertijd, maar ik verwacht 'm pas in 2020. Tot die tijd nog even met de Up! vooruit.
Het is toch Pure White geworden. Sinds het begin al twijfels gehad over de kleur en door een foutje in de offerte kon ik het nog aanpassen. Geluk bij een ongeluk... Morgen hoor ik verwachte leverdatum...
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0L 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!