Levertijd

Ik heb deze besteld op 28 Februari:

Polo Comfortline

  • - Kleur zwart*
  • - Executive pakket
  • - Discover media
  • - Seyne Bi-color velgen
  • - Motoraanduiding vervallen
  • - Achterlichten LED
  • - Climatronic
  • - Achteruitrij camera
  • - Active info Display
  • - Beats installatie *
  • - DAB + Radio *
  • - Licht en zichtpakket
Nu ben ik gaan rondneuzen op de Directlease website en heb ik gezien dat de zaken waar een * bij staan op mijn lijst geen optie meer zijn. Weet iemand daar meer van?

Ik heb dit wel allemaal in mijn officiele bestelling staan.

Zojuist nog even de productieweek aangevraagd. Die was in week 22. ligt mijns inziens mooi in lijn met de verwachte leverweek van 32!
 
Volkswagen  Polo AW 2021  1.0 TSI 116pk 
Zo het lange wachten is bijna voorbij, heb gisteren een telefoontje gehad van de dealer dat de levering 24 juli kan gaan plaatsvinden. Iets meer dan 6 maanden wachten, maar dan is de Polo er eindelijk. Ik ben heel benieuwd hoe die er in het echt uitziet zoals ik de Polo heb samengesteld:cool:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Dutchviper
Vandaag telefoontje gehad dat ik volgende week zaterdag kan ophalen. 10 maanden later... jammer van Volkswagen dat ze er zo mee omgaan. 1 klant minder
 
Volkswagen  Polo Highline 115 pk DSG  1.0 TSI 115PK 
Vandaag telefoontje gehad dat ik volgende week zaterdag kan ophalen. 10 maanden later... jammer van Volkswagen dat ze er zo mee omgaan. 1 klant minder
Verkocht hebben ze hem al dus dat geld hebben ze in hun zak zitten Stick Out Tongue tuurlijk willen ze eerder leveren maar die auto is zo populair dat ze niet kunnen.
De nieuwe A1 op hetzelfde platform heeft maar 3 maanden levertijd. maar de meeste willen geen audi geld uitgeven dus is de polo zo populair dat die levertijd zo oploopt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Die lange levertijd heeft te maken met veranderende eisen qua emissie e.d. Daarom kan men niet het risico lopen met voorraden te blijven zitten. Zo is mij verteld. Ben blij dat de mijne binnen een week kon worden geleverd ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Bij de dealer zei men mij dat dit probleem (certificering ivm WLTP eisen) nog levensgroot is. Ik weet het ook van Skoda, ook van die enorme levertijden. Zal misschien wel schelen afhankelijk van model/uitvoering.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Heb mijn Polo highline geannuleerd want die wachttijden zijn wel extreem lang.. 1.5 week geleden bij de Opel dealer geweest en rij op het moment al een leenauto en aankomende woensdag krijg ik mijn nieuwe Corsa 120 year edition

Behoorlijk slechte verhalen gehoord over volkswagen en het uitleveren ivm de nieuwe wetgeving maar het is natuurlijk ook wel een concurrent
 
Volkswagen  Polo Highline 7DSG  1.0 95pk 
Afgelopen woensdag een Polo GTI besteld met de volgende opties:
- Panorama dak
- Executive pakket
- Winterpakket
- Spiegelpakket
- Active Info Display
- Pro actieve inzittende bescherming
- Beats audio
- Achteruitrijcamera
- Park Assist
- Licht en zichtpakket
- Koplampverlichting LED
- 18 inch velgen
- Keyless Entry

Nog geen indicatie gekregen van een levertijd, maar ik verwacht 'm pas in 2020. Tot die tijd nog even met de Up! vooruit.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0L 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en NickD
Hoi!

Ik ben een nieuw lid en heb de volgende Polo besteld:
Polo 1.5 TSI 150PK Highline Business R 7 DSG

Opties:
Velgen Bonneville Bi Color 17 Inch;
Active Info Display;
Achteruitrijcamera;
XDS sperdifferentieel.

Pakketten:
R-Line exterieur en interieurpakket;
Advance pakket.

Kleur:
Metallic Reef Blue.

Iemand enig idee hoelang de 1.5 kan duren kwa levertijd?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Mijn polo is half januari besteld met half april als indicatie. Helaas is dat niet gelukt en verwacht wordt dat deze over 2-3 weken geleverd wordt. Hij staat momenteel op de boot dus hij zal wel uit ZA gekomen zijn.

Mits er geen rare dingen gebeuren ondertussen is het dus een klein half jaartje afwachten geworden en zijn de laatste loodjes bezig!

Het is een leaseauto en Ik moest mij enigzins conformeren aan de bedrijfsstandaard dus helaas geen flitsende kleur maar als ie er straks is wordt dit de configuratie:
Polo Comfortline Business 1.0 TSI 95pk handgeschakeld
Black, unilak
Spiegelpakket
Telefoon draadloos laden
Active info display
Achteruitrijcamera

Ik heb deze week het verlossende telefoontje gehad. Volgende week woensdag mag ik mijn Polo ophalen. Dit is dan ook precies 7 maanden na ondertekening van de offerte/bestelling.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95PK 
Je kan de dealer vragen wat nu de levertijd is van de auto of van auto's die ze in bestelling hebben, maar ga niet uit van 6 maanden of eerder. 8 maanden en later komt eerder als ik ze zo om mij heen zie

Heb vorige week mijn dealer gesproken over de 1.5 welke ik in bestelling heb staan.
Hij zij ook dat er tekorten zijn voor dit type motor.
4 April besteld maar nu nog geen productie datum.
Zou inderdaad uitgaan van 8 maanden plus dan kan het niet tegen vallen
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!