Led pakket

Mijn AW met led pakket zijn sommige lampen geen led, maar dat heb ik aangepast al dan niet met voorschakelweerstanden en het werkt al meer dan een jaar prima en zonder haperingen. ik heb de lampen inderdaad bij Ali besteld, een set waarbij VW genoemd word en error free, maar dat laatste is niet geheel waar.
Richtingaanwijzers achter zonder weerstand, achteruitrijlampen en mistlampen voor met voorschakelweerstand. Ik wilde later een set lampen hebben van een gerenomeerd merk, maar ja punt 1 geen duidelijke info, punt 2 onbetaalbaar en punt 3 waar worden ze gefabriceerd?????? juist:rolleyes:(y)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
plek waar ze worden gefabriceerd hoeft niet per se iets slechts te zijn.. alle iphones worden immers in china gemaakt maar dat betekent niet dat ze van slechte kwaliteit zijn
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Mijn AW met led pakket zijn sommige lampen geen led, maar dat heb ik aangepast al dan niet met voorschakelweerstanden en het werkt al meer dan een jaar prima en zonder haperingen. ik heb de lampen inderdaad bij Ali besteld, een set waarbij VW genoemd word en error free, maar dat laatste is niet geheel waar.
Richtingaanwijzers achter zonder weerstand, achteruitrijlampen en mistlampen voor met voorschakelweerstand. Ik wilde later een set lampen hebben van een gerenomeerd merk, maar ja punt 1 geen duidelijke info, punt 2 onbetaalbaar en punt 3 waar worden ze gefabriceerd?????? juist:rolleyes:(y)

Ik heb dezelfde besteld die jij ook hebt, 2x CANBUS LED achterlichten, 2x CAN BUS LED Knipperlichten, (nabesteld ivm verkeerde levering) en 2x CAN BUS LED knipperlichten voor. (geen storing in het BC display)

Heb nu aanzienlijk veel licht achter zeg :oops:, de LEDS zijn veel feller en ziet er ook strak uit. Net als de knipperlichten voor.

Jij hebt ze dus nu een jaar en geen problemen, dat is goed om te horen (y).

Links CAN BUS LED achteruitlicht
IMG_20191018_125444.jpg


Rechts achteruitlicht halogeen:

IMG_20191018_125448.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Zojuist mijn mistlampen vervangen voor Leds. Krijg helaas ook een foutmelding maar dit nog niet kunnen oplossen met coding. Achteruit rijlichten heb ik daar wel mee kunnen aanpassen.
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Welke LED knipperlichten voor hebben jullie? Ik heb CANBUS/no Hyperflash met 2400 lumen en dat is erg fel.. De hele straat wordt verlicht als ik mijn knipperlicht aanzet in het donker...
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Haha
Waarderingen: WilliamK
Welke LED knipperlichten voor hebben jullie? Ik heb CANBUS/no Hyperflash met 2400 lumen en dat is erg fel.. De hele straat wordt verlicht als ik mijn knipperlicht aanzet in het donker...

Ik heb deze besteld:
€ 8,20 31%OFF | IJDM Auto Achterlicht 1156 LED Canbus BA15S/P21W BAU15S/PY21W S25 3030 12SMD 12 V Auto Brake Reverse Lamp DRL Achter Parking bollen

Staat ook ergens een foto van op dit forum volgens mij.
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Ik heb deze besteld:
€ 8,20 31%OFF | IJDM Auto Achterlicht 1156 LED Canbus BA15S/P21W BAU15S/PY21W S25 3030 12SMD 12 V Auto Brake Reverse Lamp DRL Achter Parking bollen

Staat ook ergens een foto van op dit forum volgens mij.
Maar die kun je toch niet voor plaatsen? Andere aansluiting..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Is het mogelijk om in te laten stellen dat bij de dagrijverlichting ook de achterlichten branden? Nu op de AUTO stand overdag alleen de dagrijverlichting vooraan die aan staat, maar wil graag ook dat dan mijn mooie LED achterlichten branden.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Is het mogelijk om in te laten stellen dat bij de dagrijverlichting ook de achterlichten branden? Nu op de AUTO stand overdag alleen de dagrijverlichting vooraan die aan staat, maar wil graag ook dat dan mijn mooie LED achterlichten branden.
Ja dit kan zoek even in dit forum valt onder coding... Ik heb dit ook laten doen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Eventjes een vraag, kunnen deze serie lampen in de Polo Aw. Saarmat en heeft iemand goeie ervaring met dit merk?,
zijn namelijk zoveel aanbieders zie door de bomen het bos niet meer.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Ik heb dezelfde besteld die jij ook hebt, 2x CANBUS LED achterlichten, 2x CAN BUS LED Knipperlichten, (nabesteld ivm verkeerde levering) en 2x CAN BUS LED knipperlichten voor. (geen storing in het BC display)

Heb nu aanzienlijk veel licht achter zeg :oops:, de LEDS zijn veel feller en ziet er ook strak uit. Net als de knipperlichten voor.

Jij hebt ze dus nu een jaar en geen problemen, dat is goed om te horen (y).

Links CAN BUS LED achteruitlicht
IMG_20191018_125444.jpg


Rechts achteruitlicht halogeen:

IMG_20191018_125448.jpg



Heb nu ook mijn knippers achter vervangen, alleen de rechter schroefveer viel uit mijn vingers en viel in de holle ruimte in de auto. Moest even naar de dealer en zij hebben deze kosteloos weer er uitgehaald en de rechterlamp vast geschroefd. De LED knipperlicht geen hyperflash en geen storing in de auto. Ziet er strakker uit en geen nagloei zoals bij een halogeen bolletje.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Vandaag m'n led pakket compleet gemaakt door achteruitrijlicht en richtingaanwijzers van led lampjes te voorzien en de gloeipitten als reserve in de koffer.
cd0bcf66b14e061de9f683acef36fcdf.jpg
8777205b5ce67f95c1f86b90f5aa4666.jpg
1986c3343bc90b47b2ba10ae4bab0285.jpg
a0f4cc60be3ea11345f2eaf480db7aa4.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Heb dezelfde lampen besteld alleen mijn DAB+ Radio werkt niet als ze branden / knipperen (achteruit en knipperlicht) Jullie geen last van?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heb nu ook mijn knippers achter vervangen, alleen de rechter schroefveer viel uit mijn vingers en viel in de holle ruimte in de auto. Moest even naar de dealer en zij hebben deze kosteloos weer er uitgehaald en de rechterlamp vast geschroefd. De LED knipperlicht geen hyperflash en geen storing in de auto. Ziet er strakker uit en geen nagloei zoals bij een halogeen bolletje.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Heb nu ook mijn knippers achter vervangen, alleen de rechter schroefveer viel uit mijn vingers en viel in de holle ruimte in de auto. Moest even naar de dealer en zij hebben deze kosteloos weer er uitgehaald en de rechterlamp vast geschroefd. De LED knipperlicht geen hyperflash en geen storing in de auto. Ziet er strakker uit en geen nagloei zoals bij een halogeen bolletje.
Tja dat had ik dus ook, heel vervelend alles los moeten nemen, toen de schroefveer maar even vast gelegd met een stukje vlieger touw en de rest gefixt top
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Tja dat had ik dus ook, heel vervelend alles los moeten nemen, toen de schroefveer maar even vast gelegd met een stukje vlieger touw en de rest gefixt top
Dat is ook wel handige tip. Ik heb er nu een microvezel doek ingelegd tijdens het vervangen van een lamp. Overigens die ledlampen storen mijn Dab radio. Bij jouw niet? Ik ga nu ferriet ringen kopen en om de bedrading plaatsen kijken of het of het helpt.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb sinds het weekend LED (canbus) van alieexpress erin gezet, ziet er super mooi uit. Alleen gelijk melding op het dashboard, check mistlampen. Heb de leds gewoon omgewisseld en meer niet. Is een weerstand noodzakelijk of kan de melding eventueel uitgecodeerd worden? :)
Wil ook nog achteruitrijverlichting vervangen door LED, knipperlicht weet ik niet ivm hyperflash.
 
Volkswagen  Polo AW 2019 Higlhine R  1.0 TSI 95 PK (120pk) 
er zijn meerdere mensen hier die met de leds rijden van Allie en geen hyperflash hebben omdat deze leds zelf al een weerstand er in hebben zitten.
Je voor mistlampen dimmen en gaan dan uit wellicht dat led hier niet mee om kan gaan en je computer denkt dat ze stuk zijn.
mijn leds voor achteruit en knippers zijn onderweg, ik hou je op de hoogte
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: capsule, Agaam en capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!