Led pakket

Ik heb sinds het weekend LED (canbus) van alieexpress erin gezet, ziet er super mooi uit. Alleen gelijk melding op het dashboard, check mistlampen. Heb de leds gewoon omgewisseld en meer niet. Is een weerstand noodzakelijk of kan de melding eventueel uitgecodeerd worden? :)
Wil ook nog achteruitrijverlichting vervangen door LED, knipperlicht weet ik niet ivm hyperflash.

De melding op de mistlampen kan gewoon uitgecodeerd worden. Daarvoor en voor andere vcds aanpassingen kun je eventueel bij mij terecht. Omgeving Amersfoort. Stuur gerust een PB (y)
 
Voor je achterverlichting? Voor heb ik er namelijk geen last van, ik vermoed omdat de DAB antenne geïntegreerd is in mijn achteruit.
En waarom vermoed je dat als je zo'n spriet op het dak heb zitten eigenlijk? :mrgreen: dat functioneert meestal als antenne dacht ik altijd Stick Out Tongue
ja knipper en achteruit heb ik besteld
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
En waarom vermoed je dat als je zo'n spriet op het dak heb zitten eigenlijk? :mrgreen: dat functioneert meestal als antenne dacht ik altijd Stick Out Tongue
ja knipper en achteruit heb ik besteld
haha nee, dat is je FM antenne die stoort ook wel maar DAB ontvangst is helemaal weg, deze DAB Antenne zit thv je achteruitwisser geintegreerd in je achteruit. Dus in de buurt van je achterlichten. Zoals ik al aangaf voor heb ik er geen last (vermoedelijk te ver van de DAB antenne in de achteruit)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb alle halogeen lampen laten vervangen door LED bij TopXenon.nl, ook achter, daar zijn de knipperlichten en achteruitrijlichten vervangen met LED.
Geen verlies van DAB ontvangst, maar had al originele VW LED achterlichten, dus een deel was al LED.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ik heb alle halogeen lampen laten vervangen door LED bij TopXenon.nl, ook achter, daar zijn de knipperlichten en achteruitrijlichten vervangen met LED.
Geen verlies van DAB ontvangst, maar had al originele VW LED achterlichten, dus een deel was al LED.
Ik heb ook VW LED achterlichten, zal eens kijken. Thanks!
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb alle halogeen lampen laten vervangen door LED bij TopXenon.nl, ook achter, daar zijn de knipperlichten en achteruitrijlichten vervangen met LED.
Geen verlies van DAB ontvangst, maar had al originele VW LED achterlichten, dus een deel was al LED.
Maar jij hebt alles bij hen laten doen en zo ja wat hebben zij anders gedaan dan ver vervangen van de lampen? Of heb je de LED lampen bij hen online besteld ben bnwd welke je hebt.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Maar jij hebt alles bij hen laten doen en zo ja wat hebben zij anders gedaan dan ver vervangen van de lampen? Of heb je de LED lampen bij hen online besteld ben bnwd welke je hebt.
Ik weet niet precies wat hij er allemaal ingezet heeft, heb gewoon een afspraak gemaakt om alles LED te laten maken en voila!
Achteruitrijverlichting geeft wel nog een storing, maar die gaat vanavond (hopelijk) verdwijnen door aanpassing met OBD.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Ik weet niet precies wat hij er allemaal ingezet heeft, heb gewoon een afspraak gemaakt om alles LED te laten maken en voila!
Achteruitrijverlichting geeft wel nog een storing, maar die gaat vanavond (hopelijk) verdwijnen door aanpassing met OBD.

Wat was je totaal kwijt hiervoor? En wat voor storing heb je met je achteruit zijn die LEDS niet CANBUS?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Wat was je totaal kwijt hiervoor? En wat voor storing heb je met je achteruit zijn die LEDS niet CANBUS?
Totaal €269,-
Hij gaf een storing als de achteruitrijlichten aan gingen, dan meldde hij 'Check reverse lighting', maar is opgelost door die op LED te zetten middels OBD.
Bedankt uranograu! (y)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz en #uranograu
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!