Led pakket

klopt helemaal, ik heb niet de goedkoopste leds genomen, je weet maar nooit dus ook maar een set voorschakelweerstanden er bij. maar niet gebruikt cq aangesloten.
Ik heb ze vandaag ontvangen, zal het van het weekend proberen om ze te monteren.
Nu had ik voor de gein de LED knipperlicht in mijn oude halogeen achterlicht unit willen plaatsen maar die past niet... (Dan ben ik voorbereid hoe ik het kan doen op mijn LED-units)
De uitsparingen in de halogeneen knipperlichthouder waar de knipperlicht achter, in moet matchen niet met de 2 uitsparingen op de LED lamp. Op de overige houders bv achterlicht, achteruit past deze LED knipperlicht wel in de uitsparingen.

Hopelijk is de uitsparing van de LED units wel beter. De Halogeenknipperlicht houder heeft meer een v vorm uitsparing dat is de enige die afwijkend is tov de overige lampenhouders.
 

Bijlagen

  • IMG_20191017_235716.jpg
    IMG_20191017_235716.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 47
  • IMG_20191017_235611.jpg
    IMG_20191017_235611.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb ze vandaag ontvangen, zal het van het weekend proberen om ze te monteren.
Nu had ik voor de gein de LED knipperlicht in mijn oude halogeen achterlicht unit willen plaatsen maar die past niet... (Dan ben ik voorbereid hoe ik het kan doen op mijn LED-units)
De uitsparingen in de halogeneen knipperlichthouder waar de knipperlicht achter, in moet matchen niet met de 2 uitsparingen op de LED lamp. Op de overige houders bv achterlicht, achteruit past deze LED knipperlicht wel in de uitsparingen.

Hopelijk is de uitsparing van de LED units wel beter. De Halogeenknipperlicht houder heeft meer een v vorm uitsparing dat is de enige die afwijkend is tov de overige lampenhouders.


Ik zie het al ze hebben mij verkeerde gestuurd, terwijl ik wel de correcte had besteld voor de achterknipperlichten.
Hopelijk pakken ze dit snel op en sturen zij mij nu wel goede.

(bezoring via Aliexpress was overigens 1 volle week)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb de witte achteruitlichten er in gezet en ik kreeg heel even ook een foutmelding omdat de lampkap eruit hing ivm testen,
vervolgens alles geïnstalleerd en kreeg geen foutmelding meer. Ziet er wel strak uit zeg witte led (2x)

Nu wachten op de oranje lampjes. Heb jij wel de goede ontvangen? Ik kreeg een re-send volgende week.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Jammer maar helaas. op het moment dat ik de auto in z'n achteruit zet, krijg ik een foutmelding...15713987336092744196170580156804.jpg


Toch vreemd als je dezelfde hebt.. wat ik zei ik kreeg ook een foutmelding maar dat was nadat ik alles terug had gemonteerd weer over.
En de knipperlichten ook foutmelding? Of alleen van de achteruit? Je kunt de foutmelding laten wegprogrammeren door je dealer dan moet je vragen of ze de foutmelding willen omcoderen naar Led (ivm de lage spanning denkt je BC dat je een storing hebt)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb ze er 2 keer ingezet, lamp gemonteerd en toch foutmelding. ben ook even een ritje gaan maken en enkele keren de auto aan en uit gezet, maar foutmelding blijft komen. Ik krijg alleen maar een melding bij de achteruit, de andere niet.

Heb alleen de knipperlichten laten zitten, binnenkort eens laten wegprogrammeren zoals jij zei.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ik heb ze er 2 keer ingezet, lamp gemonteerd en toch foutmelding. ben ook even een ritje gaan maken en enkele keren de auto aan en uit gezet, maar foutmelding blijft komen. Ik krijg alleen maar een melding bij de achteruit, de andere niet.

Heb alleen de knipperlichten laten zitten, binnenkort eens laten wegprogrammeren zoals jij zei.

Precies hetzelfde resultaat als mij dus. Gelukkig is het aanpassen via OBDeleven eenvoudig. Een canbus weerstandje plaatsten is ook nog een optie!
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Even een vraag, ik wil graag Led in mijn polo maar kom er maar niet uit welk type ik moet hebben voor de koplampen wie weet het,
is het nu h1 h8 h7, liefst met link naar aliexpress waar jullie goeie ervaring mee hebben,
koplamp.jpgkoplamp1.jpg
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Even een vraag, ik wil graag Led in mijn polo maar kom er maar niet uit welk type ik moet hebben voor de koplampen wie weet het,
is het nu h1 h8 h7, liefst met link naar aliexpress waar jullie goeie ervaring mee hebben,
koplamp.jpgkoplamp1.jpg
Mistlamp (bovenste foto) is H8. En koplampen dimlicht en grootlicht is inderdaad H7.
Afgelopen week H8 led lampen besteld, hoop ik deze week te ontvangen.
Lampen kun je ook zoeken op: https://www.philips.nl/c-m-au/autoverlichting/voertuig-selectietool
 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
  • Leuk
Waarderingen: Agaam
Mistlamp (bovenste foto) is H8. En koplampen dimlicht en grootlicht is inderdaad H7.
Afgelopen week H8 led lampen besteld, hoop ik deze week te ontvangen.
Lampen kun je ook zoeken op: https://www.philips.nl/c-m-au/autoverlichting/voertuig-selectietool
Heel mooi, nu zit ik te twijfelen tussen dit merk https://nl.aliexpress.com/item/3303...pvid=10e78a00-4d3a-41b9-9b75-508302ae84db&s=p

en deze https://nl.aliexpress.com/item/3289...1.0&pvid=abee39b9-2ea0-49e9-b33e-d1f6bd5890aa

wie heeft goeie ervaring met deze merken?
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!