Led pakket

@Hansstaal
Kun je aangeven welke fitting de lampen hadden? Elke lampentabel zegt wat anders. Ik weet dat bij de LED achterlichten andere fittingen worden gebruikt voor in ieder geval het achteruitrijlicht.

Klopt het dat bij de LED uitvoering:
Knipper = BA15S P21W
Achteruit = BAU15S PY21W
20s7oyt.jpg

Koen,

Heb je al antwoord op je vraag? Ik zou het namelijk ook graag willen weten.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
ben ik een beetje aan het bladeren op het forum ie ik een opendraai voor mij, sorry Koen heb hem echt niet gezien. heb je inmiddels de info ?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Heb je ook eventueel een filmpje van in het donker?
en hoezo heeft jouwn polo 2 lamper voor achteruit rijden.. die van mij maar 1?
Ik heb ook slechts 1 achteruitlamp.. (Mijn polo Comfortline Executive is van BJ 9/2018) De rode achterlampen zijn wel van LED maar lopen niet door naar de zijkanten. Stel dat ik ook 2 achteruitlampen wil kan ik dan gewoon een extra lamp inplaatsen of zit waar de mijne ontbreekt helemaal geen fitting etc? (Volgens ontbreekt links)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
dus gewoon 2 achteruitrijlichten POLO HIGHLINE mei 2018 ledpakket dus wel de speciale achterlichten units maar zelf de ledlampen voor de achteruitzichten vervangen
Aha ik zie het al jij hebt het LED pakket voor je achterlampen. Ik heb dit niet maar volgens mij zijn mijn achterlichten wel LED, muv mistlicht, uiteruitlicht (1x), knipperlichten en remlicht.

Als ik het goed begrijp is het verschil, stel ik zou mijn achterlicht-unit upgraden naar LED achter, dat alleen mistlichten achter, en remlichten dan ook LED zijn toch en dan wel 2x achteruitlampen (maar niet standaard LED)

En heb jij de donkere versie achterlicht-units? https://shops.volkswagen.com/en_GB/...ERIES!Polo&category=35925:904_VWZ_OZ:Category
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
klopt helemaal, ik heb niet de goedkoopste leds genomen, je weet maar nooit dus ook maar een set voorschakelweerstanden er bij. maar niet gebruikt cq aangesloten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Volkswagen  Polo 6R Bleumotion  1.2 TDI - 97pk 
Wat zijn nu eigenlijk de beste ali leds, als dagrijverlichting had ik de IJDM lampen zoals Hans ze ook gebruikt. Maar na een half jaar zijn die dus al kapot (knipperen en na verloop uitval van diverse leds in de lamp), iemand die betere kwaliteit heeft?
 
Wat zijn nu eigenlijk de beste ali leds, als dagrijverlichting had ik de IJDM lampen zoals Hans ze ook gebruikt. Maar na een half jaar zijn die dus al kapot (knipperen en na verloop uitval van diverse leds in de lamp), iemand die betere kwaliteit heeft?

Fijn... Ik ontvang dezelfde deze week.. dus dat is eigenlijk rommel.. ☹️
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!