Koplampen xenon ect vraag

Maar als je dan 3 bestellingen en 15 LED's van AliExpress verder bent en ondertussen opgeteld 12 weken hebt gewacht op die ene juist LED.. jaa dan heb je ook wat! Ookal ben je uiteindelijk net zo duur uit en heb je 11 weken gewacht, maar dan mag je jezelf op recht een echte volhouder noemen ;)
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en voor minder dan 1/5van de prijs eem set bij ds sponsor kost je ruim 100 euro. Bij ae betaalde ik 16 euro [emoji106] voor een zelfde set alleen een ander stickertje en verpakking. Want waar denk je dat hun ze inkoppen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en voor minder dan 1/5van de prijs eem set bij ds sponsor kost je ruim 100 euro. Bij ae betaalde ik 16 euro [emoji106] voor een zelfde set alleen een ander stickertje en verpakking. Want waar denk je dat hun ze inkoppen..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Goed om te horen dat jij diepgaande inzichten hebt in het netwerk toeleveranciers van xenonlamp.nl
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ah... mooi... met die logica ben ik helemaal gerustgesteld. Zaterdag heb ik namelijk van een straatverkoper in Rome een horloge gekocht voor 2,50 en die ziet er, op een stickertje na, precies uit als een Breitling. :grinning:
Sorry ik wist niet dat xenonlamp.nl hier als god behandeld werdt mijn excuus .zal ook buigen voor ze [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Ah... mooi... met die logica ben ik helemaal gerustgesteld. Zaterdag heb ik namelijk van een straatverkoper in Rome een horloge gekocht voor 2,50 en die ziet er, op een stickertje na, precies uit als een Breitling. :grinning:
hoeveel heb je er ? ik zie een handeltje, met mike die garant staat dat de klok EXACT HETZELFDE is als eentje die bij schaap en citroen vandaan komt, want hey. het is dezelfde, alleen een ander stickertjes en doos.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
mikerosaurer garantie hahaha. maar we gaan weer ontopic.

Nog heel even offtopic, excuus.

Sorry ik wist niet dat xenonlamp.nl hier als god behandeld werdt mijn excuus .zal ook buigen voor ze [emoji106]

Hoi Mike, althans ik neem aan dat je Mike heet. Zo niet bij voorbaat al een excuus.

Ik heb geen idee wie je bent of wat voor persoon je bent en ik bedoel dit ook absoluut niet vervelend. Maar je komt op mij bijzonder negatief over. Op zowat elke post dat je reageert is de reactie negatief. Misschien dat je dit niet zo bedoeld, want ik moedig het wel aan dat je zo actief bent. Daar leeft dit forum immers op. Maar misschien dat als je wat posts terugleest je zelf ook tot de conclusie komt dat je behoorlijk betweterig en hoofdzakelijk negatief overkomt. Plus het feit dat dit forum draait op het sponsorgeld van Xenonlamp en premium members. Aangezien jij de sponsor afzeikt en geen premium member bent (Ja, ik ook niet) vind ik dat wat meer respect in dit geval op zijn plaats is. Dat jij het goedkoper koopt en tevreden bent is niet onbegrijpelijk. Maar je moet zelf ook inzien dat dit niet echt respectvol is en tevens destructief voor het forum. Zonder sponsors en premium members is er immers geen geld voor de servers en dus geen forum.

Mocht je dit niet zo bedoelen dan geloof ik je gelijk. Ik bedoel dit ook niet als een aanval op jou als persoon, maar je roept (waarschijnlijk onbedoeld) nogal wat controverse op.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105pk 
Ik denk dat @Maurits1010 eea mooi beschrijft ;).

Xenonlamp is al de nodige jaren sponsor van dit mooie forum. Mijn ervaringen met xenonlamp zijn zeer goed, het is een hardwerkende ondernemer die altijd bereid is te helpen. Nee ik schrijf dit niet omdat zij betalen als sponsor maar op basis van ervaring! Als je dit topic goed door had genomen zal je zien dat meer mensen dezr ervaring hebben. Krijg je dat ook via AE..

Dat je wellicht dezelfde lampen (zoals jij beweerd) kan kopen voor een fractie van de prijs lijkt mij sterk, maar als jij dat kan prima. Koop ze dan ook vooral daar. En laat Xenonlamp voor wat het is ;)

Nu weer lekker ontopic, offtopic reacties zullen verwijderd worden


Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Maar als je dan 3 bestellingen en 15 LED's van AliExpress verder bent en ondertussen opgeteld 12 weken hebt gewacht op die ene juist LED.. jaa dan heb je ook wat! Ookal ben je uiteindelijk net zo duur uit en heb je 11 weken gewacht, maar dan mag je jezelf op recht een echte volhouder noemen ;)

https://tweakers.net/nieuws/124325/...r-bezorging-binnen-een-week-in-nederland.html

En ik krijg mijn pakketjes ook daadwerkelijk binnen in ± 1 week mits er geen chinese vakanties zijn o.i.d.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: mikerosauer
Maar als je dan 3 bestellingen en 15 LED's van AliExpress verder bent en ondertussen opgeteld 12 weken hebt gewacht op die ene juist LED.. jaa dan heb je ook wat! Ookal ben je uiteindelijk net zo duur uit en heb je 11 weken gewacht, maar dan mag je jezelf op recht een echte volhouder noemen ;)

Er zit een handige brij in je bovenkamer, zet die anders even aan het werk om jezelf de informatie te verschaffen die je nodig hebt. Check de reviews, leid daaruit af hoe de productkwaliteit is, of de verkoper het begrip service kent, bekijk de specificaties, dimensies. Ja, je kunt wel degelijk goed spul kopen op AliExpress, en om een of ander adagium te volgen dat op zo’n platform louter troep te koop kan staan, is natuurlijk onzin. Je moet bij dergelijke producten er altijd vanuit gaan dat het mogelijk niet past en dat je modificaties moet aanbrengen, omdat het niet origineel is. Wals dan ook niet zo over mikerosauer heen, ondanks zijn negativiteit, en geef het goede voorbeeld.

Wat betreft de producten van de sponsor; ja, het is mogelijk dat ze zijn te herleiden tot dezelfde bron. Sterker nog, het is best aannemelijk. Maar onder de streep; wat boeit het? Je stelt de balans zelf op. Bestel zelf een setje uit het buitenland, en weet dat je mogelijk stuit op slechte(re) service, lange wachttijden, de genade van de verkoper, etc.. Bij een Nederlandse leverancier bestellen betekent inderdaad misschien dat je vijf keer zo veel betaalt, maar je hebt de bijbehorende wettelijke bescherming, je hebt het product waarschijnlijk de volgende dag in huis, je kunt lekker Nederlands babbelen bij problemen, enzovoorts. Ook wat waard, niet? Ergo: aan alles hangt een prijskaartje.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Ik heb voor mijn eigen huidige auto ook gewoon een set H11 LEDS van AE besteld, werkt tot nu toe prima. Iedereen mag daarin zijn eigen keuze maken! Je krijgt particulier bijvoorbeeld ook meer voor je auto dan dat je hem gaat inruilen bij de dealer.. dat doen mensen ook omwille van het gemak dat je er van hebt.. (dat kost nou eenmaal geld)

Nog over AE. omdat wij zo'n laag bedrag besteden hebben wij geen last van de Douane, wat denk je als je 500 sets besteld, dat je dan ook niets betaald? Denk je dat je geen omzetbelasting betaald wanneer zo'n setje verkocht is? Verzenden kost niets? Als het setje niet goed is, kost het de ondernemer (in dit geval Xenonlamp omdat hier nogal discussie over is) dan niets om het product om te ruilen?

Mensen, denk toch eens na voordat iedereen gaat schreeuwen dat iets 'te duur' is!! Ik heb zelf het besluit genomen om ook voor een goedkope set te gaan, maar ik heb wel in mijn achterhoofd dat als er iets mis mee is dat ik gewoon kan fluiten naar geld/service vanuit AE.

Om nog een voorbeeld aan te halen is er bij mijn levering andere leds van AE (interieur/stadslichtjes) ook slechte kwaliteit tussen geweest, 1 stadslicht ledje begaf het al binnen 1 week, afgelopen zaterdag de auto lekker wezen schoonmaken waarbij de deuren een half uur open stonden dus ook de interieur verlichting. Nu zit daar 1 'buis-led' bij die niet zo goed om kon met de hitte en is begonnen met smeulen!

Ik gok dat je dit soort kwaliteit niet gaat krijgen van Xenonlamp ;)
 
Er zit een handige brij in je bovenkamer, zet die anders even aan het werk om jezelf de informatie te verschaffen die je nodig hebt. Check de reviews, leid daaruit af hoe de productkwaliteit is, of de verkoper het begrip service kent, bekijk de specificaties, dimensies. Ja, je kunt wel degelijk goed spul kopen op AliExpress, en om een of ander adagium te volgen dat op zo’n platform louter troep te koop kan staan, is natuurlijk onzin. Je moet bij dergelijke producten er altijd vanuit gaan dat het mogelijk niet past en dat je modificaties moet aanbrengen, omdat het niet origineel is. Wals dan ook niet zo over mikerosauer heen, ondanks zijn negativiteit, en geef het goede voorbeeld.

Wat betreft de producten van de sponsor; ja, het is mogelijk dat ze zijn te herleiden tot dezelfde bron. Sterker nog, het is best aannemelijk. Maar onder de streep; wat boeit het? Je stelt de balans zelf op. Bestel zelf een setje uit het buitenland, en weet dat je mogelijk stuit op slechte(re) service, lange wachttijden, de genade van de verkoper, etc.. Bij een Nederlandse leverancier bestellen betekent inderdaad misschien dat je vijf keer zo veel betaalt, maar je hebt de bijbehorende wettelijke bescherming, je hebt het product waarschijnlijk de volgende dag in huis, je kunt lekker Nederlands babbelen bij problemen, enzovoorts. Ook wat waard, niet? Ergo: aan alles hangt een prijskaartje.
Maat, was sarcasme! ;) Rij zelf ook met LED van AliExpress en, zoals de meesten wel weten, niet geheel storingsvrij maar voor dat geld kun je nog eens wat uitproberen. Mij maakt het niets uit waar iedereen zijn/haar spullen vandaan haalt, als hij/zij er maar plezier van heeft!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Maat, was sarcasme! ;) Rij zelf ook met LED van AliExpress en, zoals de meesten wel weten, niet geheel storingsvrij maar voor dat geld kun je nog eens wat uitproberen. Mij maakt het niets uit waar iedereen zijn/haar spullen vandaan haalt, als hij/zij er maar plezier van heeft!

Haha, interpreteerde ik dus helemaal bloedserieus, my bad ;) was in ieder geval ook niet specifiek op jou gericht, maar als algemene regel.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!