Koplampen xenon ect vraag

De Parabolica velgen zien er inderdaad mooi uit al zeg ik het zelf. Heb ze zelf er ook onder zitten.


PS: Ik zal mijzelf z.s.m. even netjes voorstellen.

ziet er zeker mooi uit !
is jou auto nou ook nog verlaagd?

@onlylyon haha bedankt, ik had zelf al iets op het oog.
Mijn schoonvader werkt in de banden/velgen branche en die had misschien nog iets leuks. dus daar eerst even een kijkje nemen
 
  • Leuk
Waarderingen: grazyjos
Hee mensen.

Ik heb laatst h7 xenon in gebouwd puur voor het licht later komen hier nog andere lampen in.

Echter heb ik het probleem dat de set een paar keer aan en uit gaat als ik de lampen aan zet.
Ik heb de balasten al omgezet en dit helpt niet.
Vooral de linker doet het.
Rechts gaat meestal 1x uit en daarna blijft die branden.
Na de opstart periode waarin de linkerlamp diverse malen aan en uit gaat. Werkt het verder prima.

Komt iemand dit bekend voor?
 
Ik heb voor mijn vrouw een setje led lampen (H4 cambus) bij xenonlamp.nl gekocht voor haar Up. Na een week kreeg ik de melding in de teller unit dat het start/stop systeem niet meer werkte. Ook gingen de lampen elke 10 minuten heel even knipperen. Dit gemeld bij xenonlamp en ook hier was de oplossing extra weerstanden plaatsen. Tot nu geen problemen meer.
 
Maar als je dan 3 bestellingen en 15 LED's van AliExpress verder bent en ondertussen opgeteld 12 weken hebt gewacht op die ene juist LED.. jaa dan heb je ook wat! Ookal ben je uiteindelijk net zo duur uit en heb je 11 weken gewacht, maar dan mag je jezelf op recht een echte volhouder noemen ;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!