Johan zei:moet heel eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk niet mooi vind staan, weet niet of het aan de kleur vd auto ligt icm deze velgen maar denk dat ik je setje 17" veel mooier ga vinden![]()
Dat denk ik zelf namelijk ook.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Johan zei:moet heel eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk niet mooi vind staan, weet niet of het aan de kleur vd auto ligt icm deze velgen maar denk dat ik je setje 17" veel mooier ga vinden![]()
Richard zei:Ziet er allemaal erg netjes uit!
Had je verder nog plannen met de auto?
Ben je motorisch nog standaard of niet?
Richard zei:Nog ff een vraagje;
Welke ET waarde hebben jouw velgen? Gewoon ET35 zoals standaard?
Richard zei:klinkt goed!
Embleemloze grill ben ik ook nog naar op zoek.
Is er wel maar dan zonder het rode randje, en ik heb geen zin om dat zelf te gaan spuiten.
Maar voor als nog niet te vinden met het rode randje en plaats voor gti letters.
Mocht je hem vinden... let me know!
Succes met je plannen en houd ons op de hoogte!
Richard zei:Yep, mee eens! Gewoon subtiel houden maar toch net ff anders dan de menigte. Beetje onderscheiden he. Althans, das mijn idee...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.