John's 9N3 GTI

met iets meer chroom / glimmende (gepolijste) delen zouden de velgen misschien wel beter uitkomen.
maar idd, t is nu niet ''je van het''.
gewoon weer in de woonkamer als tafelpoot gebruiken en vlug wat anders bestellen voor onder de 9n3.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Het was moeilijk om mijn mond van de week hier dicht te houden maar het is me gelukt.
De wielen die ik dus als eerst in gedachte had (team dynamics mesh3) zijn het dus niet geworden.
Ik zag een foto op marktplaats en daar schrok ik van :shock: .
De Parabolen zag ik ook vanaf dus heb ik vorige week zondagmiddag mijn foto archief uitgepluist en beetje zitten googlen.
Hoe meer ik ging verglijken hoe vaker ik terug kwam bij BBS.
Alleen originele RS301 of Le Mans vind ik te duur. :oops:

Dus kwam ik toch ook uit op de wel bekende BBS Le Mans Replica.

De maten: 7,5J x 17" ET35 5x100 met er omheen 195-40-17. ;)
Genoeg gesproken....hier de foto's. ;)

FotoWVHL8MUZ-1.jpg


FotoOEV8OP3J-1.jpg


Foto6BWCMKQF-1.jpg


Foto4JFYZEGI-1.jpg


FotoOLMHFTNM-1.jpg



Alleen waren de bbs naafkapjes nog niet binnen dus die komen er nog op.
 
@ Johan....wat er mis was met die andere set?
Nou de spaken lopen heel erg bol vanuit het midden naar de velgrand en dat vind ik niet mooi.
En als je goed om je heen kijkt zie je veel bbs, porsche, audi wielen onder een vw zitten.
En ook al probeer je zo origineel mogelijk te zijn....je komt vrij snel terug op deze wielen als je naar iets anders zit te kijken.
Sommige wielen zijn tijdloos en staan overal onder.

@ Maik...dank je...ik kan er nog net een vinger tussen krijgen en dat vind ik genoeg.
Wielkasten moeten netjes gevuld zijn en ik wil er nog vrij normaal mee kunnen rijden.
Niet dat alles aanloopt met sturen of als je door van die korte diepe kuilen op de snelweg rijd dat je band in je kast hapt of schuurt.
 
Richard zei:
Ziet er allemaal erg netjes uit!
Had je verder nog plannen met de auto?
Ben je motorisch nog standaard of niet?

Ben net terug uit Engeland van de Edition 38 show en mede daardoor heb ik een aantal plannen met de auto.
Motorisch is hij nog standaard maar ik wil hem binnenkort gaan chippen.
Ik denk erover om het bij de dealer te doen (OCT-Tuning) mede omdat ik ook niet te extreem wil gaan. Van 150 naar 185pk en 220nm naar 285nm vind ik best grappig.

Verder wil ik nog wat aan de details gaan doen.
Zoals alu gepolijste olie en koelwater doppen, alu voetsteun met GTI eruit gefreesd, andere naafkapjes en misschien vergulde boutjes in de velgen als dit mogelijk is bij deze replica's en een embleemloze gril (wel met behoud van het GTI logo en de rode rand).

Tot zover de plannen. Nu de uitwerking nog. Big Grin
 
klinkt goed!
Embleemloze grill ben ik ook nog naar op zoek.
Is er wel maar dan zonder het rode randje, en ik heb geen zin om dat zelf te gaan spuiten.
Maar voor als nog niet te vinden met het rode randje en plaats voor gti letters.
Mocht je hem vinden... let me know!

Succes met je plannen en houd ons op de hoogte!
 
Richard zei:
klinkt goed!
Embleemloze grill ben ik ook nog naar op zoek.
Is er wel maar dan zonder het rode randje, en ik heb geen zin om dat zelf te gaan spuiten.
Maar voor als nog niet te vinden met het rode randje en plaats voor gti letters.
Mocht je hem vinden... let me know!

Succes met je plannen en houd ons op de hoogte!

Wat betreft die embleemloze gril...je kunt het rode randje van je originele gril overzetten op de embleemloze net als het GTI logo. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!