JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Ik zit met zo veel ontwerpen in mijn hoofd, ik weet in ieder geval zeker dat ik iets aan de zijkant wil. Enkele streep, driedubbele streep?. Misschien een steep op de dorpels zoals de GTI dat heeft. In ieder geval zwart en niet mat.

Ik denk dat ik eens rond ga kijken naar vinyl en zelf eens ga experimenteren, wat ik het mooiste vind laat ik gewoon plakken bij een reclamebedrijf.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@MyPoloCandy
de tweede foto zou dit mooi staan op een zwarte polo met rode of witte strepen?
krijg je soort van accenten van de GTI zeg maar.
ff snel een Paint job gedaan op me eigen polo...is dit wat? of 10x niks...?

[resize=600:2i7gvk8g]http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/196807_10150256154048275_647998274_9296932_5065908_n.jpg[/resize:2i7gvk8g]
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

hoezo op een zwarte eigenlijk niet? het staat wel apart dat wel...
met zo'n rood lijntje wat bijv Enzolino heeft getekend in zijn fotosoep is misschien wel wat...wat vind je van die dan?

@Starsky
Rood of Wit zou denk ik beter zijn

maar goed ik vroeg het me even af Stick Out Tongue het is niet dat ik het echt ga doen ofzo ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!