Installeren VCDS?!?

Ik heb het op Duitse fora wel eens gelezen en dat het inderdaad werkte. Dit was dat ze hem iets zwaarder zette, volgens mij was dit echter met een GTI.

Proberen kan altijd! :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Haha ja proberen kan altijd. Als de auto het maar blijft doen ;)

Toch raar van mn bochtenverlichting. De lampen in onderste bumper doen het als ik mn lampschakelaar uittrek, hij pakt de codering, maar het werkt niet en ik krijg een lampfoutmelding als ik de auto start.
 
Als je de lampenschakelaar uittrekt activeer je de mist lampen. Bochten verlichting hoeft hierdoor niet te werken. Bij mijzelf werkt het ook niet. Kom geen polo's tegen waarbij t wel werkt (blue motions).

Proberen kan geen kwaad, heb zon beetje al het mogelijk aangezet en er gebeurt niets met de auto. Als iets niet kan of werkt, zoals leaving home, krijg je ook geen foutmelding en je merkt er dus niets aan.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
volgens mij gaat het alleen om het 1 na laatste getal? Dus 3 voor bluemtion, 5 voor highline, 4 normaal en 2 voor gti...althans daar lijkt het op, op basis van de foto van vcds op vorige pagina.
Het laatste getal zou staan voor steering rack type?! geen idee wat dat is...
 
Even wat posts gelezen ben nu win 7 aan het downloaden. Had het geprobeerd met win 8.1 op een macbook via bootcamp. Denk dat hier wat drivers te nieuw zijn:)
 

Bijlagen

  • foto.JPG
    foto.JPG
    46.5 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!