Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-bus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Guido6r zei:
Heren! Stop met knippen!!!

Ik heb de sterker ontmaskerd. Na het eten plaats ik foto's.

Ciao, Guido.
Hoi Guido, ben je een snelle eter? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Schiet op man met die foto's, ben erg nieuwschierig naar jouw oplossing met die stekker.
Ik heb er dan wel niks meer aan want ik ben dus één van de knippers geweest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Foto's, ik had bijna de tang in die snoeren gezet ;)

Edit; bijna de stekker ontleed.
Stap 1: klik het klemmetje naar achter tot je een klik hoort. Nu kan je de 2 delen uit elkaar schuiven.
Stap 2: nu kan je het oranje klemmetje in kleine deel via de zijkant eruit halen met een schroevendraaier.

Wat moet je hierna doen, want draadjes zitten nog vast :s
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

graafie zei:
Guido6r zei:
Heren! Stop met knippen!!!

Ik heb de sterker ontmaskerd. Na het eten plaats ik foto's.

Ciao, Guido.
Hoi Guido, ben je een snelle eter? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Schiet op man met die foto's, ben erg nieuwschierig naar jouw oplossing met die stekker.
Ik heb er dan wel niks meer aan want ik ben dus één van de knippers geweest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Guido, waar zit je toch te eten man, in een vijf sterren restaurant? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Man man, wat duurt dat toch lang met die foto's. Sla alsjeblieft het toetje over wil je? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Guido6r zei:
Heren! Stop met knippen!!!

Ik heb de sterker ontmaskerd. Na het eten plaats ik foto's.

Ciao, Guido.

Nou ben ik wel heeeel benieuwd wat jij gaat posten met je foto's Stick Out Tongue
ik wilde vandaag al bijna gaan kijken naar me draadjes hoe dat zat...maar Come on! laat ons niet in spanning zitten met een One-liner!!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

pfffft te laat whaha, was op de zaak in de parkeer garage al even aan het knippen geslagen met paar dingetjes van de halfords.

[resize=600:1vx4jdpk]http://img641.imageshack.us/img641/8818/img1077is.jpg[/resize:1vx4jdpk]

[resize=600:1vx4jdpk]http://img692.imageshack.us/img692/7046/img1080qq.jpg[/resize:1vx4jdpk]
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Kijk! Ik zie werkende LED's! Dat zie ik graag Big Grin

Ik ben nog in gesprek met de leverancier om te proberen andere lampjes te regelen. Waarschijnlijk een doorlopende straat, maar ik geef nog niet op :cool:
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Hahaha, moet eigenlijk alweer weg maar ff snel. Jullie hebben alleen het haakje uit je kofferbak, een torx 25, 2 paperclips en een smalle en brede platte schroeven draaier nodig .

- Trek met het haakje de kap voor de mistlamp weg,
- Draai de 2 torxschroefjes los,
- Steek met de brede platte schroevendraaier voorzichtig de lamp los,
- Haal de stekker los.
- Kijk in de stekker en schuif het bruine clipje opzij.
- Stop aan de zijkant van een pinnetje aan weerskanten een paperclip en duw met het smalle schroevendraaiertje het pinnetje uit de stekker en doe dit ook met de andere.
- Plaats ze nu contra terug en voila!!!


Ik had helaas de lampjes vandaag niet bij mij op mn werk maar ik weet zeker dat dit moet lukken. Suc6 iedereen.

Ciao, Guido.
FotoTSUCGNJT-1.jpg
FotoGI43G6B31-1.jpg
Foto74FORGQJ-1.jpg

FotoEIMLI7YU-1.jpg

FotoUP3LTIF7-1.jpg
FotoT4S6XHYX-1.jpg

FotoJIBRQFKU-1.jpg
FotoWXDMHWGV-1.jpg
FotoALISG6NF-1.jpg
FotoIX4AWCXL-1.jpg
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Hehe, nou dat moet mij ook wel lukken denk ik.

Hee Guido helemaal top, ik hoor graag of het echt gewerkt heeft maar ik denk het wel.

Silencer, uiteraard wacht ik ook nog even de reactie af van de Chinezen... Stick Out Tongue
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Heren!!!!

Gelijk na de supertip en how to van Guido aan de slag gegaan met de paperclips en de kleine schroevendraaier. En het WERKT!!


De DRL van Silencer werken echt super mooi.

p.s. nog een paar dingen waar ik tegen aanliep:

De paperclips stop je aan beide zijden van de het platte deel van de plug. Ik maar duwen met de schroevendraaier maar je moet eerst het oranje klemmetje door het gleufje uitduwen. Dan de paperclips goed door duwen en dan met de schroevendraaier druk opvoeren en aan de andere zijde zachtjes trekken en komt hij los. Dan gaat geel/bruin op nummer 2 (staat aangegeven) en bruin op nummer 1. Et Voila....

Veel succes en erg makkelijk. Hoef je de originele bedradiging niet door te knippen.

Ps GTI werkt het(eerder bekend) en op mijn 2011 BM ook.

Hiiiiihaaaaaaaaa Stick Out Tongue

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Idd, gewoon ff het bruine klemmetje er helemaal uit halen. En de scotchblokjer werken makkelijk maar zijn een sluipmoordenaar met vocht. Ben blij dat alles weer op zn (LED)pootjes terecht is gekomen! Kan Silencer weer lekker slapen vannacht.

Truste, Guido.


PS. Heb de fotoreeks aangepast, was er een van het klemmetje vergeten.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ik denk zeker dat SilencerNL weer lekker kan slapen vannacht. Ik ben zojuist ook meteen aan de slag gegaan met het omwisselen van de polen en de LEDjes werken nu perfect. Binnen een kwartier was ik klaar en had ik alles werkend. Ik kan in ieder geval weer verder gaan kijken voor de rest van mijn verlichting...

Goed bezig Guido. Ik heb zelf wel even zitten kijken naar die stekkertjes, maar hier was ik nooit opgekomen. Dit scheelt toch het nodige knutselwerk met een striptang, soldeerbout enz...

De LEDjes werken nu dus op een BM, een GTI en een Highline. En dat allemaal met slechts een kwartiertje werk!!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ook ik ben gelijk aan de slag gegaan na Guido's post!! En met Succes YES!!
Zoals je aan onderstaande foto's kunt zien ZONDER knippen :mrgreen:
[resize=600:3eui5np3]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/284076_10150393774418275_647998274_10606100_4965434_n.jpg[/resize:3eui5np3]

See? ze branden nu wel gewoon
[resize=600:3eui5np3]http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185200_10150393774328275_647998274_10606097_1480835_n.jpg[/resize:3eui5np3]

[resize=600:3eui5np3]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/250317_10150393774553275_647998274_10606104_7274322_n.jpg[/resize:3eui5np3]

[resize=600:3eui5np3]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/223649_10150393774688275_647998274_10606108_3029615_n.jpg[/resize:3eui5np3]
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Johan zei:
fonta, ik zou die scotchblokkies toch in de prullenbak werpen en gaan solderen.. dit is vragen om storingen op de lange termijn.. hier kan gewoon vocht in komen en zal je bedrading doen oxideren!
Dat was mijn bedoeling al maar wou ze gewoon werkend hebben haha
Morgenavond ben ik bij de soldeerprofessional en dan laat ik hem het even doen Big Grin
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@citroene: Meen je dat nou serieus? Hoe zag de envelop eruit? Dan hebben ze dus echt de moeite genomen om het plakstripje heel voorzichtig open te maken en weer dicht te plakken... Ik heb de envelop trouwens zo dichtgeplakt dat de 2 gaatjes precies op elkaar zaten. Was dat bij jou nog steeds zo?


die lag gewoon open in mijn brievenbus. het enigste wat er nog in zat waren 2 ledjes voor de nummerplaatverlichting en die werken perfect, de rest was weg :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!