Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-bus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens veel interesse ga ik flinke hoeveelheid LED verlichting bestellen en verkopen in Nederland voor een voordelige prijs. Het gaat hier om LED dagrijverlichting (BA15S 1156) en LED stadslichten (T10 W5W). Deze LED verlichting heeft een iets blauwige gloed, zoals je ook ziet bij xenon verlichting.

Deze LED lampen zijn geschikt gemaakt voor CAN-bus, geen foutmelding op je dashboard dus. Zelf getest in mijn eigen Polo 6R. Let op! Doordat deze CAN-bus lampen extra weerstanden bevatten, kunnen ze misschien niet werken in oude (niet CAN-bus) auto's.

Prijzen:
  • LED Dagrijverlichting: € 7,50 p/st[/*:m:2iu18ohy]
  • Stadslichten: € 4,00 p/st[/*:m:2iu18ohy]
  • Verzendkosten: € 2,50 (bubbelenvelop)[/*:m:2iu18ohy]

Omdat ik dit persoonlijk regel (ik ben geen bedrijf), moet er wel vooraf betaald worden. Bestellingen graag via PM, vragen mogen hier gesteld worden. Volgende week zal ik de bestelling plaatsen, zorg dus dat je op tijd bent met bestellen als je mee wilt doen ;)

Update: Donderdag avond / vrijdag ochtend gaat de bestelling de deur uit. Als je dus ook wat wilt bestellen, uiterlijk donderdag doorgeven graag!

Update 14-07: De bestelling is geplaatst. Dank aan alle leden die met vertrouwen het geld reeds hebben overgemaakt. Ik hoop in de loop van komende week de lampjes te ontvangen, zodat iedereen volgend weekend aan hun auto kan klussen! Big Grin

Update 25-07: Woensdag kan ik het spulletje ophalen. Moet nog even de BTW betalen (wat ik al had verwacht). Ik probeer het vrijdag allemaal op de bus te doen (dan is het postkantoor 's avonds open), zodat de meeste mensen het pakje zaterdag in ontvangst mag nemen.

Update 29-07: Alle pakjes zijn vandaag verstuurd. Als PostNL een beetje meewerkt, heeft iedereen morgen (zaterdag) zijn lampjes!

 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Haha, Jeanie of niet, die lampjes zijn wel soeper awesome! Big Grin
dat wordt nog weer een keer 25,50 euro uitgeven :lol:
scheelt dat ik weer "zakgeld" heb gekregen :twisted:
en daarna ga ik echt nog even een lastminute massive spaaractie voor de vakantie houden!!! Stick Out Tongue

oh en niet dat dat veel geld is ofzo, maar alle kleine beetjes helpen zo gezegd voor een vakantie waarbij de alcohol rijkelijk vloeit :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@Gewoonjan,

Ik weet niet of je wat wilt bestellen, want ik heb nog geen PB van je gehad. Als je een bestelling wilt plaatsen, wil je me dan even een PB sturen? Dat is voor mij makkelijker te beheren. Thanks!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Donderdag avond / vrijdag ochtend gaat de bestelling de deur uit. Zorg ervoor dat je dus uiterlijk donderdag je bestelling doorgeeft als ook interesse hebt!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

vraagje, zijn die 'leds op foto 1 en 2 hetzelfde als de laatste twee foto's? ze lijken namenlijk veel veller, of komt dat omdat het donker is?

Nog een ander vraagje: zouden die leds dezelfde kleur zijn als de bi-xeon koplampen optie? (krijg vrijdag mijn gti, maar ben bang dat die lampen in de bumper een totaal ander hologeen kleur licht geven)

gr
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@Alessandro,

Ja, dat zijn dezelfde LEDjes.. Precies wat je zegt, dit komt doordat het donker is.

Of de kleur hetzelfde is, weet ik niet. Volgens mij komt de kleur vrijwel overeen, maar het ligt er ook aan wat voor een kleur Xenon je krijgt, er zijn namelijk ook Xenon lampen die een paarsige gloed geven.

Iig zijn ze spierwit, met wat lijkt op een iets blauwige gloed (goed te zien op die foto's in het donker).
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ook geintereseerd om de dagrijlampen te kopen via de inkoopactie, maar wel even een vraag:

- aangezien jij de inkoopactie organiseert, hoe gaat de garantie bij defecte lampjes?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

ik ben geïnteresseerd in deze LED lampen...

wat is nu de exacte procedure van het betalen van het gevraagde bedrag?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

koc zei:
ik ben geïnteresseerd in deze LED lampen...

wat is nu de exacte procedure van het betalen van het gevraagde bedrag?
De eerste post in dit topic staat alles vermeld. Uiterlijk morgen graag je bestelling doorgeven, want vrijdag ga ik alles bestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!