Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-bus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Fijn, eindelijk van lelijk geel naar mooi wit/blauw!!! Big Grin

Als de drl, stadslicht en 6000k xenon er in zit maak ik wel een mooie foto before and after van mijn kerstboom Stick Out Tongue
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Zo! Gisteren avond even bezig geweest om alle lampen te testen, en ze werken allemaal! Wat een bak licht komt er uit die dingen zeg! Zeker als je de lampen test als het al donker is :cool: Ik zag na een half uur nog steeds een vlek in mijn ogen, haha!

Vanavond ga ik alle zendingen voorbereiden, zodat ik ze morgen kan afleveren bij het postkantoor. Lang wachten wordt eindelijk beloond!

Ps. Ik krijg regelmatig vragen of het moeilijk is te installeren. Het is juist erg simpel, hier de handleidingen:

  • Koplamp loshalen (voor stadsverlichting vervangen) De stadslicht kan je vinden achter de rubberen deksel. Als je korte vingers hebt, kan je er wel moeilijk bij!
    [/*:m:2cgujrf2]
  • DRL/mistlamp loshalen
    Kapje om de lamp voorzichtig eraf trekken (zit gewoon geklikt). 2x torx schroefje losdraaien en je kan de hele unit eruit halen. Lamp vervangen en alles weer terugplaatsen. (TIP: haakje om het kapje los te halen en de torx schroevendraaier zit als het goed is bij je gereedschap achterin de kofferbak)[/*:m:2cgujrf2]
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Moeten we er voor thuisblijven, of passen de pakketjes in de brievenbus?
Kan ik een beetje rekening houden met de plannen ;)
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Jow Jow iedereen!! Ben net nieuw op het forum en bij deze ben ik zeer geintresseerd in de heldere led als dagrijlichten.. Heb Silencer al een PM gestuurd dus hope to hear something soon.. Nice work guys!!

Grtz $martie Big Grin
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Jep, ook net binnen. Ff installeren zo..
Waar stond ook alweer de how-to om de lampen in de spoiler eruit te halen?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Sjakie, Bedoel je de DRV lampjes ?

Ik heb mijn stadslichtjes ook ontvangen waarvoor dank! Als het goed is krijg ik volgende week nieuwe xenon ballasten dus ik wacht nog even met installeren want dan moeten de koplampen ook eruit :)
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Heb het ook net ontvangen, maar ik heb ook hetzelfde probleem als petit ( de DRL lampen ) werken niet..! Wat nu...?!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Armo zei:
Sjakie, Bedoel je de DRV lampjes ?

Ik heb mijn stadslichtjes ook ontvangen waarvoor dank! Als het goed is krijg ik volgende week nieuwe xenon ballasten dus ik wacht nog even met installeren want dan moeten de koplampen ook eruit :)

Ik bedoel die in de onderbumper. Dagrijverlichting. Daar was toch een how-to van?
Maar ik heb er nu al drie gehoord waarbij ze niet werken???
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Sjakie zei:
Armo zei:
Sjakie, Bedoel je de DRV lampjes ?

Ik heb mijn stadslichtjes ook ontvangen waarvoor dank! Als het goed is krijg ik volgende week nieuwe xenon ballasten dus ik wacht nog even met installeren want dan moeten de koplampen ook eruit :)

Ik bedoel die in de onderbumper. Dagrijverlichting. Daar was toch een how-to van?
Maar ik heb er nu al drie gehoord waarbij ze niet werken???
de how-to staat op de pagina hiervoor (pag. 5). Alleen ze werken inderdaad niet, althans bij mij werken ze niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!