Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-bus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

oh chips dan ben ik net te laat...ik heb deze post over het hoofd gezien

ik kan ze niet meer bij je bestellen SilencerNL? klinkt goed als deze ledjes allemaal storingsvrij werken Big Grin
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@janvandeaast
Installeren is inderdaad een stukje van een cake. Op dit forum staat geloof ik ergens nog een tutorial hoe dit werkt. Kwestie van 2 schroefjes losdraaien en de unit eruit klikken zodat je er bij kan :)

@KYC
Ik heb extra lampjes besteld, maar deze zijn in eerste instantie om eventuele defecte lampjes te kunnen omruilen. Als ik over heb, kan je deze natuurlijk alsnog bij me kopen :)

De lampjes werken sowieso storingsvrij! Ik rij er zelf al enkele maanden mee, zonder enig probleem Big Grin
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Hey SilencerNL

zou mooi zijn als ik nog een setje kan krijgen Big Grin laat maar weten of ik er nog eentje kan overkopen (2x Stadsverlichting en 2x DRL)

Wanneer denk je ze binnen te krijgen?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@KYC

Verzending gaat meestal vrij snel, tussen 3 en 5 dagen. Dus als alles meezit, kan ik voor het volgende weekend alles nog op de post doen.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

zodra ik ze binnenheb dan installeer ik ze gelijk Big Grin lijken me echt mooi om te zien Big Grin
als het weer nou eens beter word!! :evil: :evil: het regent echt al dagen achter elkaar!!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

krijg zo'n JEOPARDY gevoel... Dat deuntje zit in me kop...

Scheelt dat ik vrijdagochtend pas de auto krijg. Kan ik hopelijk kort erna nieuwe lampjes plaatsen Stick Out Tongue samen met de nieuwe kentekenverlichting Big Grin
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ja wachten altijd minder haha. Gister heb ik gelukkig mijn nieuwe BM in ontvangst genomen. Helemaal super met 17"en 7 inch tv Stick Out Tongue
Nu de xenon en de leds nog>>
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

haha, nog eventjes geduld jongens.. Ik heb ze nog niet ontvangen, ik weet dus niet of ik ze nog dit weekend kan versturen.. Ik doe m'n best!!!
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

ferry zei:
Ja wachten altijd minder haha. Gister heb ik gelukkig mijn nieuwe BM in ontvangst genomen. Helemaal super met 17"en 7 inch tv Stick Out Tongue
Nu de xenon en de leds nog>>

7 inch tv :shock: ?? dat vraagt echt om foto's hoor!!
heb je dat in je hemel bekleding ingebouwd? of gewoon in de dashboard Stick Out Tongue?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Update!

Woensdag kan ik het spulletje ophalen. Moet nog even de BTW betalen (wat ik al had verwacht). Ik probeer het vrijdag allemaal op de bus te doen (dan is het postkantoor 's avonds open), zodat de meeste mensen het pakje zaterdag in ontvangst mag nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!