Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-bus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Joehoew!! Nu is iedereen terug blij... iedereen behalve citroene.. Echt rot maat!!
Zelf hoop ik mijn verlichting eind volgende week te hebben dus indien nodig is dit toch wel de allerbeste oplossing!! Tnx Guido!! Op dit moment snap ik het nog niet helemaal, maar dat is omdat ik dat ding nog niet in mn handen heb gehad..
Btw wat geweldig forum is dit ( wordt nog maar s bewezen) !!

Grtz $martie
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ik was te vroeg met knippen... maar mn broer zit in de electronica... dus draden omgedraaid, mooi soldeertje en krimpkousje. Helemaal top.

@SilencerNL heb je nog stadslichten over die ik kan kopen?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Ik heb nog wel wat lampjes over inderdaad.. Maar bestellingen graag via de PM, anders verlies ik het overzicht :)

ps. Eventuele winst die ik maak uit de verkoop van de reserve lampjes, doneer ik aan MyPolo.nl Big Grin
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@SilencerNL

Haha. Verkoop ze dan maar gewoon wat goedkoper aan de grootste afnemer... ;) :lol:
Ik heb er namelijk nog een paar nodig, als je er uiteindelijk nog wat over hebt. Hoeveel heb je er nog?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@Oostrum1: goedkoper verkopen zal waarschijnlijk niet worden gewaardeerd door de leden die hiervoor hebben besteld :) Ik weet niet precies hoeveel W5W ik nog heb, maar nog wel genoeg voor wat extra bestellingen...
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@SilencerNL
Was ook maar een geintje. Die paar euro meer of minder maakt verder ook niets uit. Hoop wel dat je een aantal W5W-LEDjes over gaat houden, zodat ik er nog een aantal af kan nemen.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@Oostrum1: Ik heb wel een setje voor je over, stuur me maar een PB. Ik heb nog geen negatieve berichten gehad over de W5W lampen, dus die lijken allemaal goed te werken en verwacht niet dat ik die reserve lampjes moet gaan gebruiken.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Update van de leverancier...

Ze kunnen een soort brug inbouwen, zodat het niet meer uitmaakt hoe de lampen worden aangesloten. Echter als we dat willen, moeten de lampen dus worden teruggestuurd. Het kost ons dus wel verzendkosten naar China, en waarschijnlijk duurt het weer een paar weken voordat we de aangepaste lampen terug hebben.

Ik heb nog geen idee wat de kosten precies zijn, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen hun lampjes willen terugsturen. Graag hoor ik van de mensen die hier gebruik van willen maken, dan bereken ik de kosten.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

SilencerNL zei:
Update van de leverancier...

Ze kunnen een soort brug inbouwen, zodat het niet meer uitmaakt hoe de lampen worden aangesloten. Echter als we dat willen, moeten de lampen dus worden teruggestuurd. Het kost ons dus wel verzendkosten naar China, en waarschijnlijk duurt het weer een paar weken voordat we de aangepaste lampen terug hebben.

Ik heb nog geen idee wat de kosten precies zijn, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen hun lampjes willen terugsturen. Graag hoor ik van de mensen die hier gebruik van willen maken, dan bereken ik de kosten.


Als je dit gaat doen kun je een setje voor mij mee bestellen?
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

Hallo dames en heren,

Ik heb de How-to ff compleet gemaakt. Staat op pagina 17 van dit topic.

Ik denk zelf dat het erg omslachtig is om de lampjes terug te sturen. De draadjes omwisselen is 15 minuten werk hooguit. Suc6.

Groeten, Guido.
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

smileyworship-1.gif
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

heeft iemand toevallig ook last van een canbus fout als je start?
mijn drl werken gewoon (wel met draadjes omwisselen), maar als ik start op de drl dan geven die direct na het starten een canbus fout :|
als ik start met stadslichten aan, dan krijg ik geen fout, ook niet als ik dan de drl aanzet.

ik heb zelf het vermoeden dat dit komt doordat mijn drl iets dimmen tijdens het starten.(of 't moet iets van doen hebben met een steunpootje van zo'n stekkertje wat ik per ongeluk heb afgebroken toen ik zag dat ik 'm had verbogen :cool: )
iemand anders dit probleem nog tegen gekomen?

ofnouja probleem..
luxe 'probleem' :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@Gewoonjan

dan zal het waarschijnlijk jouw handen geweest zijn Stick Out Tongue
misschien dat je nog eens naar dat stekkertje kan kijken en nog wat rechter buigen? :roll:
 
Re: Inkoop: LED Dagrijverlichting en LED Stadslichten (CAN-b

@KYC
dat gaat dus niet meer omdat ik 'm eerst te ver terug heb gebogen en toen ik 'm goed wilde zetten die is afgeknapt :(
miss dat ik het stekkertje nog even ietsje aan moet drukken, maar dat doe ik een andere keer wel, nu ff geen zin in :cool:
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!