Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

bartjuu

Bekend lid
753
289
80
Ik ben zeer geïnteresseerd geraakt in de koplamp units met Golf 7 style U-Tube LED.

Specifiek: https://www.procartuning.nl/vw-polo-6r-6c-led-drl-xenon-koplampen-golf-7-r-styling.html
https://www.dejavucars.nl/webshop/l...n-koplampen-u-tube-led-drl-black-edition.html

Nu vraag ik mij het volgende af;
- Wat zijn jullie ervaringen met deze units? Ik heb al iets gelezen over de tweede generatie, dat deze storingsvrij is.
- Waar hebben jullie deze units aangeschaft?
- Is het een kwestie van uitbouwen originele en inbouwen nieuwe? Of moet er nog iets afgesteld / aangepast worden?

Ter info, mijn Polo beschikt nu over halogeen verlichting af fabriek.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: Dannozz
Ik heb deze lampen ook besteld op die site. Tot nu toe ben ik zéér tevreden over de lampen. Ik zal even enkele vragen voor je beantwoorden, tot zover ik kan:
- Inderdaad storingsvrij. Echter, brandt het storingslampje heel af en toe. De dealer zei dat dit waarschijnlijk wel aan de lampen lag omdat ik een optie zou missen op de lampen.
- Procartuning.nl zoals vermeld.
- Het is plug and play. Ik kan je wel aanraden om blauwe halogeen lampen op te halen om wit licht te krijgen. Anders heb je mooie, witte led verlichting met gele halogeen. Dat lijkt niet echt heel mooi. (LED kan ook, maar dan heb je een speciale module nodig. Geeft anders storing.)

Als je dan toch bezig bent, is het ook aan te raden om je mistlampen te voorzien van wit licht.
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: Poloco
Ik heb deze lampen ook besteld op die site. Tot nu toe ben ik zéér tevreden over de lampen. Ik zal even enkele vragen voor je beantwoorden, tot zover ik kan:
- Inderdaad storingsvrij. Echter, brandt het storingslampje heel af en toe. De dealer zei dat dit waarschijnlijk wel aan de lampen lag omdat ik een optie zou missen op de lampen.
- Procartuning.nl zoals vermeld.
- Het is plug and play. Ik kan je wel aanraden om blauwe halogeen lampen op te halen om wit licht te krijgen. Anders heb je mooie, witte led verlichting met gele halogeen. Dat lijkt niet echt heel mooi. (LED kan ook, maar dan heb je een speciale module nodig. Geeft anders storing.)

Als je dan toch bezig bent, is het ook aan te raden om je mistlampen te voorzien van wit licht.

Thanks. De units zijn op dit moment overal slecht leverbaar, vreemd. Ik zit er aan te denken om dan Philips H7 Whitevision in te bouwen.

Mistlampen worden inderdaad ook vervangen, maar dat is een kleine moeite.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Klopt, dat waren ze in april ook. Procartuning was de derde site die ik benaderde voor de lampen. Ze hadden de 'normale' niet meer op voorraad en ik zou dan de GTI look ervoor in de plaats krijgen. Maar toch kreeg ik de normale thuis gestuurd. Voor mij geen probleem aangezien beide mooi zijn.

Deze site werd ook aanbevolen; https://www.x2car.de/U-Tube-Scheinwerfer-schwarz-LED-Blinker-fuer-VW-Polo-6R-6C
Hier zijn ze ook beschikbaar.
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Klopt, dat waren ze in april ook. Procartuning was de derde site die ik benaderde voor de lampen. Ze hadden de 'normale' niet meer op voorraad en ik zou dan de GTI look ervoor in de plaats krijgen. Maar toch kreeg ik de normale thuis gestuurd. Voor mij geen probleem aangezien beide mooi zijn.

Deze site werd ook aanbevolen; https://www.x2car.de/U-Tube-Scheinwerfer-schwarz-LED-Blinker-fuer-VW-Polo-6R-6C
Hier zijn ze ook beschikbaar.

Even berichtje gestuurd naar ProCarTuning. Bestel ze liever in NL i.vm. garantie en terugsturen. Ik woon om de hoek bij ProCarTuning dus maar even vragen of ze die GTI style op voorraad hebben en dan even langsrijden.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Even berichtje gestuurd naar ProCarTuning. Bestel ze liever in NL i.vm. garantie en terugsturen. Ik woon om de hoek bij ProCarTuning dus maar even vragen of ze die GTI style op voorraad hebben en dan even langsrijden.
Bestel je dan ook de GTI grill? De lijnen van de koplampen lopen precies in lijn met de grill. Dat is best vet!
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Bestel je dan ook de GTI grill? De lijnen van de koplampen lopen precies in lijn met de grill. Dat is best vet!

Nah, het liefst wil ik voor de rest de auto origineel laten omdat hij af fabriek R-Line uitgevoerd is. Heb denk ik daarom ook liever de normale versie van de lampen.

Ervaring met de Philips Whitevision H7?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Nah, het liefst wil ik voor de rest de auto origineel laten omdat hij af fabriek R-Line uitgevoerd is. Heb denk ik daarom ook liever de normale versie van de lampen.

Ervaring met de Philips Whitevision H7?
Ja, dat kan ik wel begrijpen.

Zelf heb ik zo'n vogeltjes merk H7 lampen erin. Philips heb ik wel eens gehad, maar ze zijn redelijk aan prijs en het verschil is nauwelijks te zien. En aangezien je in totaal 4 lampen nodig bent, moet je wel even in de buidel tasten.
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Ja, dat kan ik wel begrijpen.

Zelf heb ik zo'n vogeltjes merk H7 lampen erin. Philips heb ik wel eens gehad, maar ze zijn redelijk aan prijs en het verschil is nauwelijks te zien. En aangezien je in totaal 4 lampen nodig bent, moet je wel even in de buidel tasten.

Vanwaar 4 lampen? Low en high beam?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Daar zou ik wel 4 dezelfde lampen voor kunnen gebruiken? Dus bijvoorbeeld 4x https://www.xenonlamp.nl/philips-xt...U5V-3xMYCgxPmAUwpxqNBRRu2q01w5jXOpRoCj3nw_wcB

Als het goed is krijg ik als premium lid ook nog korting bij xenonlamp.nl alleen geen idee hoe dat werkt.
Klopt, je moet dan twee pakje bestellen waardoor de totale kosten komen op € 51,90 voor 4 lampjes. Zelf vind ik dit wat aan de hoge kant, maar dat is per individu natuurlijk verschillend.

Je krijgt korting inderdaad, maar hoe dat in z'n werking gaat, durf ik je niet te zeggen.
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Klopt, je moet dan twee pakje bestellen waardoor de totale kosten komen op € 51,90 voor 4 lampjes. Zelf vind ik dit wat aan de hoge kant, maar dat is per individu natuurlijk verschillend.

Je krijgt korting inderdaad, maar hoe dat in z'n werking gaat, durf ik je niet te zeggen.

Bedankt voor je hulp. Nu nog de units zelf ergens scoren en erin schroeven maar!

Heb voor de korting @iichel even berichtje gestuurd.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: RSVM
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!