iichels VW Passat B8 2.0 TSI 4x4 DSG

dat is wel de planning inderdaad, ik rij nog even met de nieuwe turbo rond om te kijken of ie heel blijft. zo niet, kan ik nog terug swappen.
Ga je m zelf terug swappen? Stick Out Tongue :joycat:

Turbo moet gewoon heel blijven!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
ja er is wel het een en ander gescholden tijdens de wissel hoorde ik uit betrouwbare bron
Hoe kom je hierbij? Schelden? Ikke? K zou niet duuuuurven!:innocent:

Is dat een beetje te doen bij een 2.0 tsi? De turbo komt er via de onderkant uit zeker
Na het bekijken van de video ben ik erachter gekomen dat de motorruimte van de passat een stuk prettiger is dan die van een golf :sweatsmile:
Heeeel prettig motorruim! Super! Er zit zeker geen gasveer in de weg en de 4x4 zorgt voor zoveel zichtbaarheid en ruimte! Plezante ervaring!

Was een mooi klusje om te mogen uitvoeren! (deze regel zonder sarcasme lezen)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: HoMi en JelleR
Hoe kom je hierbij? Schelden? Ikke? K zou niet duuuuurven!:innocent:


Heeeel prettig motorruim! Super! Er zit zeker geen gasveer in de weg en de 4x4 zorgt voor zoveel zichtbaarheid en ruimte! Plezante ervaring!

Was een mooi klusje om te mogen uitvoeren! (deze regel zonder sarcasme lezen)
Zo blijkt maar, monteursleven is niet alleen maar rozegeur en maneschijn
 
Ik weet wie ik ga vragen voor een motor swap mocht het nodig zijn, een echte vakman. Stick Out Tongue
Je moet de motorruimte in een WRC maar eens zien, dan huil je!
Ik ben veel gewend inmiddels :sweatsmile: Gehard door de praktijk, ongevoelig:joycat::joycat::joycat:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Haha
Waarderingen: JelleR
Zo gaat dat, gisteren mocht ik weer 4 lekkende verstuivers van een diesel gaan demonteren. Altijd even tranen wegvegen en een schietgebedje doen
:joycat: :joycat: :joycat:

1x een 1.3multijet gehad die al enige tijd doorreed met lekke brandplaatjes... Verstuivers los gedraaid, half uur/uur gereden met c.a. 4000rpm om t blok heet te krijgen en nog wilden die dingen de cilinderkop niet verlaten... Klant besloot om de stekker uit het project te trekken ivm oplopende kosten. Een week later liep de motor zelf kapot.. Vermoedelijk een lekke koppakking
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!