iichels VW Passat B8 2.0 TSI 4x4 DSG

Kinderslot wat je met de hand moet sluiten? Nah, deze is elektrisch en bedienbaar vanuit de bestuurdersdeur. Gewoon, omdat het kan.

1x schakelaar in bestuurdersdeur
2x slot achterdeur
paar draadjes
beetje coderen

Weer een mod. OEM+ uiteraard.
 

Bijlagen

  • 3G0959857B WHS 2.jpeg
    3G0959857B WHS 2.jpeg
    124.8 KB · Weergaven: 66
  • lock2.png
    lock2.png
    7.6 MB · Weergaven: 65
  • switch 1.jpg
    switch 1.jpg
    770.9 KB · Weergaven: 66
Ik heb ff niet ge-update omdat ik een ander retrofit project heb van een andere orde van grootte. Het is een object dat zich in waarde weinig laat afschrijven en grotendeels door de bank gefinancierd is. Het is helaas geen Porsche 365 maar project 'Thuis'. Inmiddels heb ik sfeerverlichting, een airco en zonnepanelen in de planning staan. Fabriek-af zit er een slaapcabine op, dubbel glas en fossiele aandrijving van de verwarming.

Meest recent heb ik een garage ingericht voor m'n Porsches: En daarnaast een groot scherm met Android interface.

Sfeerverlichting:

ihZQip9.jpeg


TiNbku6.jpeg


Voor de Passatteur heb ik dubbel glas ingebouwd (PR VW0):
LV 3G0845021
RV 3G0845022
LA 3G9845025G
RA 3G9845026G

VW noemt dit gelaagd glas, engels: shatterproof. Om op te scheppen zeg ik kogelvrij glas, er zitten immers geen kogels in...

hoDrggQ.png


Mijn voorruit is inmiddels al verwarmd en met die mod heb ik ook meteen de akoustische demping meegenomen. Nu mijn zijruiten ook deels dubbel glas zijn, heb ik alleen nog maar overlast van de uitlaat.

R5vzk92.jpeg


Meer plaatjes: De originele VW ramen in de voordeuren zijn van Duracam (enkel glas). Dubbel glas is van Lameks. Achter is zowel enkel als dubbel van Sekurit, zelfde merk als de voorruit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!