Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het rijdt erg erg lekker! Een beetje zoals je ook leest op het internet. Comfort op hobbelige wegen, maar je kunt er wel stevig mee door de bochten.

Achter is het ongeveer 30mm verlaagd dmv veren (20mm) en verlaagde veerlagers (10mm) van een Ibiza Cupra.
Vooraan ongeveer 20mm lager door veren en daar komt binnenkort nog 10mm bij vanwege powerflex rubbers.

Vooraan was het iets lager met de oude schokdempers, de Koni dempers hebben het iets verhoogd voor m'n gevoel.
 
Valt onder de streep gelukkig wel mee. Oude onderdeeltjes verkopen, de hobbypot wordt ook aangevuld door verschillende Polo gerelateerde diensten (kabelboompjes, codering).
Ik had denk ik wel een heel eind kunnen komen met een een GTI kopen en daar een 1.2 TDI in retroftten, mja, het meest waardevolle wat ik eraan overgehouden heb is niet de Polo maar de kennis, vaardigheden en het netwerk dat opgebouwd is in de 5 jaar dat ik 't ding heb :)
Goeiendag, hoe kan ik contact met jou opnemen? Heb een vraag mbt een setje conectors voor een setje OEM bi xenon lampen. Gr. Karime
 
Vw polo  Polo 6r  1.2 tsi 
weer wat nieuwe troep ingekocht :)
TPMS high met sensoren in iedere band en weergave op MFD.
mod die vrij hot is op het UK polos forum en drive2.ru, gepromoot en uitgevoerd door o.a. ciclo en firegrafik

Fimpje gejat, sensor zelf gekocht :)


2018-01-15 16.50.23.jpg 2018-01-15 16.51.22.jpg

da's in de achterbumper, bovenop de bumperbalk/trekhaakbalk.
helemaal rechts zie je nog net de kessy antenne in de achterbumper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!