Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuwe mods:

OEM GTI uitlaat eronder weg met op maat gemaakte diffuser (verkocht via marktplaats)

OEM 1 pijpje uitlaat eronder van een 1.2 TSI 50mm uitlaatpijp
OEM R-Line diffuser zonder gaten en uitsnedes voor 2e pijp/trekhaak
OEM sound actuator

2017-10-05 15.46.36.jpg

2017-10-05 15.46.48.jpg

De auto heeft een hele tijd lang problemen gehad met witte rook uit de uitlaat.
2 garages verder en de onschatbare hulp en advies op de achterhand van een goede vriend is het opgelost.
Vervangen
1x uitlaatgas temperatuur sensor
1x EGR klep + koeler
3x injector
1x software update 9980
1x olie + filter

De auto rookt niet meer en loopt weer mooi stationair.... Ik weer blij :) autootje weer thuis

2017-10-05 15.46.30.jpg
 
Valt onder de streep gelukkig wel mee. Oude onderdeeltjes verkopen, de hobbypot wordt ook aangevuld door verschillende Polo gerelateerde diensten (kabelboompjes, codering).
Ik had denk ik wel een heel eind kunnen komen met een een GTI kopen en daar een 1.2 TDI in retroftten, mja, het meest waardevolle wat ik eraan overgehouden heb is niet de Polo maar de kennis, vaardigheden en het netwerk dat opgebouwd is in de 5 jaar dat ik 't ding heb :)
 
De auto heeft een hele tijd lang problemen gehad met witte rook uit de uitlaat.
2 garages verder en de onschatbare hulp en advies op de achterhand van een goede vriend is het opgelost.
Vervangen
1x uitlaatgas temperatuur sensor
1x EGR klep + koeler
3x injector
1x software update 9980
1x olie + filter

De auto rookt niet meer en loopt weer mooi stationair.... Ik weer blij :) autootje weer thuis

2017-10-05 15.46.30.jpg

Weet je toevallig wat nu de doorslag gevende factor was waardooor de auto nu niet meer rookt? Mijn auto heeft daar helaas ook last van, hoewel dit niet schadelijk is als het goed is.

Ziet er weer goed uit!
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!