Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
Schijnt dat de ring om de zak die in je middenconsole klikt anders is. Volgens mij moest je deze omzetten met de 6r ring

Nee dat kan nu net niet, de chromen ring van de 6R past niet op de pook van de 6C (nokjes / lipjes zitten net anders). Als je een 6C pook koopt moet je er dus voor zorgen dat de chromen ring erbij zit. Die klik je zo in de middenconsole.
 
Nee dat kan nu net niet, de chromen ring van de 6R past niet op de pook van de 6C (nokjes / lipjes zitten net anders). Als je een 6C pook koopt moet je er dus voor zorgen dat de chromen ring erbij zit. Die klik je zo in de middenconsole.
Inderdaad ! Ik heb mijne ook verwisseld en die van een 6c past er gewoon in zolang je die rand er maar bij hebt
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb een biomedische achtergrond, vandaar dat sommige me Dr. Polo noemen denk ik...

Ik ben begonnen met fietsen bouwen en onderhouden, en dat is toen overgesprongen op auto's. Professioneel heb ik geen affiniteit met de auto-industrie.

Mijn andere schatje (naast iichel jr, de Rosa en de Rosa Line):
IMG-20170701-WA0003.jpeg
Netjes man! Een fanaat zo te zien haha. Ben er nog niet veel tegengekomen zoals jou haha. Maar als het kan. Why not toch! Kon ik het maar allemaal haha [emoji2]

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Je leert het vanzelf wel. Iedereen is bij 0 begonnen je...
Dat klopt :) weet jij toevallig als deze grill op mijn 6r zou fitten?
d21acca86fcaed561313f832ede33fef.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Check, dus met een OEM alarm (zonder kessy) is dat via VCDS dus ook in te schakelen? Klinkt wat subtieler dan echt een toeter bij op slot zetten.

Yep, ik heb ook het piepje bij vergrendelen laten aanzetten via VCDS. Kan ook bij openen trouwens.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 6668
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!