Vandaag weer iets 'opgelost' wat al sinds ik de Polo kocht me irriteerde.
Toen ik de Polo kocht was de plaat in de koffer doorgezakt, dus lag die nooit goed.
Vandaag dan maar MDF plaatje van 8mm op maat gesneden met de oude plaat als mal, de oude plaat ondertussen dan in de zon laten liggen zodat de lijm los zou laten.
Toen de bekleding mooi kunnen aftrekken van de oude plaat en met speciale lijm voor tapijt etc te plakken dan over de nieuwe plaat geplakt.
Eindelijk een plaat die niet steeds naar onder valt omdat ie krom is.
Dit is dan ook al een voorbereiding voor wat wrs in Augustus ergens volgt. Ik ga in het reservewielbak een subwoofer inbouwen. Kistje op maat maken die in de bak past zodat ik niets van koffer moet inboeten.
Enkel aansluiten is mij nog een vraagteken.
Zoals ik het zou doen: een 12v trekken naar binnen vanaf batterij met op +-30cm van de batterij een zekering. Die dan doortrekken naar de koffer voor de versterker, dan speakerdraad naar achter trekken en afhankelijk van of de versterker die ik koop een High/low level ingang heeft of niet zien of ik dan nog een high/low converter moet tussen steken.
Op de versterker dan ook nog een remote naar vooraan om alles wat te regelen.
Op de versterker dan de subwoofer aansluiten en klaar (?). Of zie ik het net iets te makkelijk.
Wat ik mij dan eigl voornamelijk afvraag is die stroomkabel. Als ik die rechtstreeks op de batterij aansluit gaat de versterker dan eigenlijk continue aanstaan en zo dus de bat leeg zuigen?
Of kan ik mss ergens in de zekeringenkast geen 12v inpluggen ipv aan de batterij?
En qua sub & versterker heb ik wel al iets op het oog, 4ohm 275rms en piek van 1100w. Versterker is eentje van 350rms en piek van 900w.
Aangezien ik nooit echt 'volle bak' ga spelen veronderstel ik dat dat wel zal genoeg zijn?