IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Spullen voor de instap verlichting liggen klaar, maar nog geen tijd ervoor gehad.
Vandaag ook de Polo nog wat verlaagd
WP_20130526_003_zpsa8eedabd.jpg



met 10 zakken stabilise van 25kg en een rol foofing van om en bij de 40kg. :lol: Ik kreeg mijn pink zelf niet meer tussen de band en de plastieke kuip. Gelukkig heb ik dus bumpstops steken.

De 200rms subwoofer gaat ook verhuizen naar de Golf, en in de Polo komt eentje van 800 rms. :lol:
Nu ga ik misschien een iets properdere instal maken voor de sub, ben ik nog niet uit. Aangezien ik eigl toch zelden de koffer gebruik. Zoiso wel iets dat makkelijk verwijderbaar is moest het toch nodig zijn om de sub eruit te halen.

Btw, niet op de borduurschade op de velgen letten! Das het nadeel aan velgen 2dehands kopen, maar ik ga ze opnieuw spuiten of laten poederlakken, ben ik nog niet uit. Zal waarschijnlijk spuiten worden, aangezien ik ze toch zelf spuit & een cabine kan krijgen.
 
Op die hoogte heb ik meer als een jaar rond gereden met de BBS'kes. Big Grin Maar wil de Polo weer beetje lager xD echter vooraan kan ik niet veel meer zakken, bij volledig overdraaien raak ik de wielkast maar ik ga het randje in de wielkast rollen/platkloppen.
De wielkassen zelf die ga ik niet rollen, daar ben ik zeker geen fan van.

Vooraan hopelijk nog 1,5cm zakken & achteraan dan potje vantussen halen. Nu is enkel regelschroef ervan tussen. Of desnoods die dunnere rubbers van Ibiza eronder voor achteraan.
 
dat zou wel nice zijn om weer zo plat te rijden, kom net terug van eurosunday en dan zie ik mijn auto daar tussen staan en dan denk ik, dam mijn auto ligt toch nog hoog, en heb hem alweer ietsje lager gedraaid maar na een ritje lommel en terug toch al de gevolgen moeten dragen extreem veel schuren bij het minste draaien, kuiltjes en de kast lichjes weggeschaafd (lak) moet echt dringend iemand vinden die mijn kasten kan rollen (niet verbreden dat vind ik lelijk).
 
Vandaag wat voor Mc Giver gespeeld! :mrgreen:

Starte de auto en hoorde zo'n geluid alsof je over een kartonnen doos rijdt (stond dus stil Big Grin) ik dacht meteen van SHIIIIT riem afgesprongen! Meteen motor uitgezet en gaan kijken, en gelukkig was het niet de riem, maar er was ook niets te zien. Motor dan terug gestart en dan zag ik het, een fontein van... Diesel! Ik klein scheurtje in retourleiding.

Dan maar naar de dichtsbijzijnde DHZ zaak gereden (was bij de vriendin die 40km verder woonde dus naar de dealer gaan was even niet mogelijk) voor een rol duckedtape, maar natuurlijk door de warmte en diesel combinatie bleef dat niet plakken. Terug de DHZ binnen en nog wat 'stripjes' genomen om zo de tape vast te doen en dan nog een haarspeldje et het haar van vriendin genomen. :lol:

Daarna bij mij stage plek (vw dealer) een nieuw rubberen slang gaan halen en meteen vervangen.

In het weekend is het groot onderhoud. Hopelijk dan niet meer zo warm. :mrgreen:
 
Bon, ik was al een tijdje aan een opvolger aan het denken en de kogel is door de kerk! Liefst wou ik een Scirocco, en aangeizen ik veel km's doe moest dat een diesel zijn, maar lichtste is een 2.0l wat veel is voor de verzekering. Een beetle wou ik ook wel, die heb je namelijk ook in 1.6. Maar het is iets anders geworden.

Mijn moeder heeft sinds 3jaar en half een Polo 6R BMT en nu staan er amper 24500 km's op, voor een diesel dus veel te weinig, zeker met die roetfilter. Dus wat hebben mijn moeder en ik beslist, ik koop haar Polo over en zij koopt een nieuwe Polo op benzine. Mijn polo zal dan bij de dealer ingeruild worden.

Ik was meteen akkoord, ik weet hoe er met de auto gereden is, dat hij goed onderhouden is etc dus dat was al een voordeel.
De exors gaan ook onder mijn nieuwe Polo komen dan. Stick Out Tongue

Van een zwarte Polo naar een witte Polo. Big Grin Zal straks wat foto's van het 'nieuwtje' posten. Volgende week gaat de nieuwe besteld worden, gingen eerst eens zien wat er nog in stock stond en als er niets tussen stond een nieuwtje bestellen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!