IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Afhankelijk van hoe groot de verpakking is. Best is je deurpaneel afnemen en eens opmeten hoeveel je wilt dempen, kan je op het internet of in een lokale audiozaak wel genoeg gaan kopen.

Ik heb gebruik gemaakt van folie en mousse die een vriend nog had liggen van een van z'n vorige projecten dus kan niet meteen zeggen hoeveel je er van nodig hebt
 
Doordat de Polo die ik op het oog al weg was nog eens goed nagedacht en hou toch m'n 1.4tdi'tje!
Morgen wel gaan zien naar een 2e speeltje! Als alles is zoals de verkoper zegt koop ik hem!

Zoals jullie nu wel al zullen denken blijf ik een eeuwige twijfelaar, wel een 2e auto, geen 2e auto, een nieuwe, geen nieuwe en nu toch een 2e. :mrgreen:

Soit, wordt morgen vervolgd!
 
Is een Golf MK2 van '90 die ik op het oog heb. Met een 1300cc motor, natuurlijk geen sprintbeest maar daar is het me niet om te doen. Eerder wat aan te 'knutselen'.

Staat al een schroefkit op met Borbet velgen. Die gaan er wel af en zou er dan BBS Rs'n onder steken (of replica's) en een Webber kit. Staat ook al een Simons uitlaatlijn onder, en onlangs waterpomp, ambriage (koppeling), joint de culasse (koppakking) vervangen.

Morgen goed inspecteren of er nergens mayonaise is en de bougie's etc goed controleren, maar eigenaar klonk mij eerlijk percies.
 
Golf is een feit! Auto zo hard als iets, nergens roest uitgezonderd op spatbord LA (plekje van 1cm op 3mm), redelijk wat aan de motor vervangen (koppaking, waterpomp, distributieriem,...) gekeurde AP schroefkit, Stefan (?) velgen oid interieur zonder gaten, opendakje, trekhaak (die vliegt er natuurlijk af).

Eigenaar gaat er volgende week dinsdag mee naar keuring voor verkoop en dan ga ik em meteen inschrijven. Dus ik hoop em over 2 weken te hebben thuis staan.
 
dsc0337q.jpg


dsc0336io.jpg


dsc0340w.jpg


3 foto's van het 'beest', komen zoiso andere velgen op, dakrekje eraf en originele kop en achterlichten ook teru erop.

En natuurlijk blijf ik op het forum! Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag sinds ergens in November geleden :oops:, de Polo eens gewassen! Had de Polo wel al een aantal keer met de hogedruk afgespoten om zout korsten eraf te doen maar vandaag de shampoo ook eens uitgehaald.

polo5i.jpg


poloks.jpg


polo2y.jpg


Bandjes niet vergeten! :)

polo3k.jpg


En hij zag dat het goed was! Erg flaterend is mijn spiegelbeeld in de Polo wel niet! Camera geeft idd percies een paar extra kilootjes bij, en voeten zijn ook ineens veel langer! :lol:

polme.jpg


Nog eentje vn toen het sneeuwde! Ik wou altijd al een foto van de Polo op de exors in de sneeuw. De zot dat ik was toen hier buiten de wintervelgen eraf, exors erop, foto's gaan maken, exors eraf, winterbanden erop en handen gaan ontdooien. :lol:

polo4wk.jpg


En voor de liefhebbers foto'je van de Golf! Binnenkort is een 2e garage openen hier voor de Golf. Big Grin

golff4.jpg


golff2.jpg


Zaterdag een setje 16'' Porsche velgen halen voor onder de golf. Big Grin
 
Vandaag sinds ergens in November geleden :oops:, de Polo eens gewassen! Had de Polo wel al een aantal keer met de hogedruk afgespoten om zout korsten eraf te doen maar vandaag de shampoo ook eens uitgehaald.
Resultaat mag er zijn!

Nog eentje vn toen het sneeuwde! Ik wou altijd al een foto van de Polo op de exors in de sneeuw. De zot dat ik was toen hier buiten de wintervelgen eraf, exors erop, foto's gaan maken, exors eraf, winterbanden erop en handen gaan ontdooien. :lol:
ROFL!!! :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!