IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Gefeliciteerd! Gaat zeker een mooie wagen worden! Ben stiekem al wel benieuwd hoe ze erbij komt te staan, haha.
Eerst maar eens even wennen aan de nieuwe polo en dan de mods :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Wennen? Neen hoor, meteen mods! Big Grin Vanaf er een levertermijn vast staat voor de nieuwe van mijn moeder (White edition 1.4i) meteen mods bestellen! AP schroefkit en afspraak voor chiptuning Big Grin Velgen ben ik ook al aan het dromen! Audi Speedlines vind ik echt uuuber knap! En de exors zouden dan als wintervelg dienen.

Eerst al verlagen en chip en de exors onder. Dan eens zien wat de bankrekening zegt. Big Grin
 
Als de AP set compleet is dan ben ik wel geinteresseerd. Doe mij maar een PB als je hem onderuit gaat schroeven. Stuur maar in een PB wat je uberhaupt los gaat schroeven en los gaat verkopen. Heb wel interesse.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Is goed Ipolo. Ap set is zoiso compleet, heeft +- 50 000 km eronder gezeten. Wat er af gaat is de ap schroefkit, w8 interieur verlichting, jvc dubbel din, en eventueel GTI koplampen inruil met de originele koplampen (wel h7, geen h4) en de replica GTI grill. Voor de rest kom ik niet meteen op iets. 6r antenne heb ik dan ook op overschot maar denk die op mijn golf te steken.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
Ik was ernet even aan het photoshoppen gegaan om mijn droom Polo te maken, tot ik in google begon te zoeken. Ik vond identiek wat ik wil! Big Grin

5804600909_dc40f7a6bf_z.jpg
56-vw-polo-gti-6r-gewinde-bbs-felgen-tuning-chip.jpg


Zo komt ze dus Big Grin 18" Audi A1 speedlines. Zwart dak ga ik wel niet doen denk ik.
Btw, achteraf aansluiten DRL onderin de bumper mogelijk? Ik vind de koplampen als DRL echt niet mooi, gelukkig zie ik het zelf niet als ik rij maar is toch iets waar ik me aan (ga) storen.
 
Als daily auto vind ik een witte ideaal, als ik zie mijn zwarte Polo nu, net gewassen een regen bui erop en je ziet niet eens meer dat ie net gewasssen is, maar als ik dan zie de witte van mijn moeder na een maand ziet die er niet eens vuil uit, enkel als je begint te wassen zie je het verschil.

Ik ga wel m'n werk hebben om de Polo deftig proper te krijgen. Mijn moeder werkt op de luchthaven dus de auto hangt altijd lekker vol met vettigheid van de kerosine van overvliegende vliegtuigen. Geen enkele wax,zowel natuurlijke wax als synthetische wax, houdt daar tegen, al verschillende waxen getest altijd na een week of 2 is de beschermlaag helemaal weg.

Binnenkort dus eens goed kleien, polieren & waxen. Morgen gaan we de nieuwe van m'n moeder gaan bestellen, dus normaal september ten laatste zal ik met de Polo aan de slag kunnen. Big Grin

Verlagen en velgen zullen het eerst zijn wat ik doe. De originele ophanging vind ik veeeeeeel te zacht, lijkt net of je rijdt met een boot.
Daarna chiptuning en dan zal het even sparen worden. :mrgreen:

Normaal zla dat sparen geen probleem worden, net afgestudeerd als automonteur dus nu werk zoeken. Big Grin
 
De nieuwe voor m'n ma is besteld, aléja besteld.. Staat klaar om afgehaald te worden!
icon_lol.gif

Stond een intressante in stock.

Een 1.2 70pk 51kw Comfortline (ik ben met een 70pk gaan rijden, rijdt zeker niet slecht!)
Boven comfortline nog metaalkleur (licht grijs), automatische dimmende binnenspiegel, regensensor, centrale armsteun vooraan, cc, Park Pilot Achteraan, boordcomputer, bandenspanningscontrole, stuur, pook en handrem in leder, DRL in de bumper onderaan, MDI AUX & USB, climatronic, radio RCD310.

We kregen hem aan een redelijk scherpe prijs, vandaag liep net een actie af met een korting van 1250,- vanaf morgen was dat 'maar' 750,- niet meer. JKP is nu ook 1,99% op stockwagens.

Morgen ga ik met haar oude polo/mijn nieuwe polo naar keuring voor verkoop en dan alle papieren overmaken dus volgende week is het cruisen in een 6R.
In het weekend al een AP kit gaan bestellen terug.
icon_lol.gif


Mijn 'oude' Polo wordt hoogstwaarschijnlijk aan de garage over gelaten, originele radio er terug in, originele boxen er terug in, W8 verlichting eruit, LED's eruit, subwoofer eruit, Exors eraf en staal met winterbanden eronder.
 
De papieren voor de inschrijving van de 2 polo's zijn verstuurd. Normaal maandag de nieuwe platen in de bus, nu wel met een stomme 1 voor.

Morgen gaan we ook al een schroefkit halen voor mijn nieuwe Polo zodat wanneer em op mijn naam staat meteen naar beneden kan. :mrgreen:

In het weekend ook de exors en de AP van mijn 'oude' polo halen, ik krijg 500euro meer als ik de originele vering terug eronder duw dus dat gaan we dit weekend doen hé!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!